Jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
27 svar
8 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

Har Jeres forældre været gode til at vise kærlighed til Jer ?

Med ord... verbalt...

Er I  gode til at vise følelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

3. april 2013

Happiness

Nope, min mor har aldrig sagt det til mig. Ihvertfald ikke siden jeg kan huske. Men hun har også haft en barndom som ingen burde have. Så har i mine teenager liv været meget ked over det, og troede ikke at hun elskede mig. Men efter jeg er blevet voksen ved jeg godt at hun elsker mig overalt. Hun kan bare ikke sige det med ord.

Men går selv meget op i at udtrykke mig overfor mand og barn. Og siger gerne hver dag at jeg elsker dem. Min søn gør jeg hver aften når jeg putter ham.

Anmeld

3. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mor har altid været god til at sige "Jeg elsker dig" og hvis ikke, så tvang jeg hende bare! Høhø, ej. 

Vi har altid sagt det i forbindelse med at vi skulle sove. "Godnat. Sov godt. Elsker dig" :-)

Anmeld

3. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Med ord... verbalt...

Nej, min mor har sagt: Jeg elsker dig, en enkelt gang i løbet af mine 34 år og har savnet at have en mor jeg 100% viste at hun ville mig. Men arbejdet kom og kommer altid i første række. 

Jeg er helt sikkert gået i den anden grøft og har fundet en mand der står ved sine følelser, bliver rørt og som fortæller vores søn Elias at han elsker ham - jeg har haft svært ved følelser, jeg vil vildt gerne vise dem og har let til tårer men har haft det svært med at fortælle - men jeg har med tide lært at det IKKE er en svaghed men en STYRKE. Og hver dag får min søn ord og kys, kram fra os begge - for han skal IKKE mangle noget! Som jeg føler jeg gjorde, gør fra tid til anden! Og karrieren vil aldrig komme først! 

Anmeld

3. april 2013

emsaroto

Alle mine følelser sidder helt ude på tøjet.
Jeg har virkelig nemt ved at vise mine følelser ..

Jeg ved ikke med mine forældre, de er meget lukkede føler jeg ..

Anmeld

3. april 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Med ord... verbalt...

Nej min far har aldrig sagt det til mig ..

Jo da jeg var blevet 17 , da vores familie var ude i nogle problemer og han havde det rigtig skidt .. 
Men ellers har han aldrig sagt det ..

Også derfor det er så vigtigt for mig at fortælle det til mine børn 

Anmeld

3. april 2013

Rikke S

rikkeregnbue skriver:

Min mor har altid været god til at sige "Jeg elsker dig" og hvis ikke, så tvang jeg hende bare! Høhø, ej. 

Vi har altid sagt det i forbindelse med at vi skulle sove. "Godnat. Sov godt. Elsker dig" :-)

Sådan har det også altid været i min familie, og det er også en del af mine drenges faste putteritual, at jeg siger "jeg elsker dig" inden jeg lukker døren . Ligesom min mand og jeg også siger det til hinanden, inden vi skal sove og inden vi kører på arbejde (man kan jo aldrig vide om der sker en ulykke og man ikke får mulighed for at sige/høre det igen).

Sørger ligeledes for masser af kram og kæl i løbet af dagen - det kan man ikke få for tit .

Anmeld

3. april 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Med ord... verbalt...

Jeg kan ikke huske de har sagt direkte "jeg elsker dig" - men de har VIST det med kys, kram og kærlighed hver eneste dag hele mit liv. 

Efter jeg blev "voksen" og fået barn er de faktisk blevet bedre til at sige de elsker mig og deres lille barnebarn. Men i bund og grund har de været fantastiske forældre - og er det stadig, samtidig med at de er  fantastiske bedsteforældre.

Anmeld

3. april 2013

L&V

Jeg har i hvert fald altid følt mig elsket, min mor er go til at sige det og gir krammer osv. hvor det ikke helt kommer lige så naturligt for min far men han har dog vist det på sin egen måde..

Det betyder os rigtig meget for mig at vi begge viser det meget tydeligt over for vores datter.. Og hun er en meget kærlig pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.