Anonym skriver:
Hej alle sammen...
jeg ved ikke om der er nogen af jer der har oplevet det samme.
Det er hver gang min kæreste og jeg skal have sex (inde for de sidste par måneders tid) vi har været sammen i over 6 år.. men så sviger det forneden og det føles somom jeg sprækker.. det gør simpelthen så ondt..
jeg får små rifter dernede on and off, uden at vi har lavet noget.. jeg troede det var fordi jeg brugte den forkerte sæbe til at vaske mig med (neutral) så nu har jeg købt Vivag, som er intimsæbe, beregnet til at vaske de nedre regioner med..
jeg er overfølsom for glidecreme, og kondomer, så det har vi også droppet...!
han er ret stor, og hvis der ikke er vådt nok, så kan det føre til endnu mere ubehag og vores sex bliver ikke en dejlig oplevelse som det plejer at være..
jeg skal selvfølgelig ringe til min læge og bestille en tid til at få kigget på problemet, men jeg syntes bare det er så pinligt at blive kigget i understellet... så hvis der var nogen der måske havde prøvet noget lignende og har fået behandling eller selv behandlet det vil jeg gerne vide det..
mit underliv er bare gået i kage efter jeg fik vores barn for over 2 år siden ved ks. så jeg forstår ikke hvorfor det hele dernede har forandret sig, når jeg ikke har født vaginalt..
jeg er træt af det.
Anonyme svar er tilladt*
Svamp måske?
Hvis du pludselig har udviklet en tendens til meget nemt at få svamp, så tror jeg godt man kan blive lidt porrøs indvendigt.
jeg ved det ikke, for har ikke prøvet det selv, det er kun et gæt. Men det synes jeg bestemt er et lægebesøg værd, for hvis det er svamp findes der jo også en løsning 
Og så tænkte jeg på hvornår du mon har født?
Der gik faktisk 6 måneder efter min første fødsel, før jeg kunne dyrke sex igen, uden det føltes som om han var pakket ind i sandpapir. Umiddelbart fejlede jeg ingenting, hverken svamp eller lignende, det gjorde bare ubeskriveligt ondt.
Jeg kan ikke mindes at have fået små rifter, men manglende glidemiddel kan vel godt have den effekt, hvis manden samtidig er meget stor tænker jeg.