jeg går i stykker ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen...

jeg ved ikke om der er nogen af jer der har oplevet det samme.

Det er hver gang min kæreste og jeg skal have sex (inde for de sidste par måneders tid) vi har været sammen i over 6 år..  men så sviger det forneden og det føles somom jeg sprækker..  det gør simpelthen så ondt.. 

jeg får små rifter dernede on and off, uden at vi har lavet noget.. jeg troede det var fordi jeg brugte den forkerte sæbe til at vaske mig med (neutral) så nu har jeg købt Vivag, som er intimsæbe, beregnet til at vaske de nedre regioner med.. 

jeg er overfølsom for glidecreme, og kondomer, så det har vi også droppet...! 

han er ret stor, og hvis der ikke er vådt nok, så kan det føre til endnu mere ubehag og vores sex bliver ikke en dejlig oplevelse som det plejer at være.. 

jeg skal selvfølgelig ringe til min læge og bestille en tid til at få kigget på problemet, men jeg syntes bare det er så pinligt at blive kigget i understellet... så hvis der var nogen der måske havde prøvet noget lignende og har fået behandling eller selv behandlet det vil jeg gerne vide det.. 

mit underliv er bare gået i kage efter jeg fik vores barn for over 2 år siden ved ks. så jeg forstår ikke hvorfor det hele dernede har forandret sig, når jeg ikke har født vaginalt..

jeg er træt af det.

Anonyme svar er tilladt*

Øv hvor træls

Jeg har oplevet noget lignende og tog til lægen. De viste sig at jeg havde eksem og det var det som irriterede og fik huden til at gå i stykker. Jeg fik noget creme og wupti var det væk

Håber det hele løser sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv hvor træls

Jeg har oplevet noget lignende og tog til lægen. De viste sig at jeg havde eksem og det var det som irriterede og fik huden til at gå i stykker. Jeg fik noget creme og wupti var det væk

Håber det hele løser sig 

okay.. det har jeg ikke engang tænkt over.. det kunne da godt være det var eksem... 

Anmeld

3. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej alle sammen...

Det er hver gang min kæreste og jeg skal have sex (inde for de sidste par måneders tid) vi har været sammen i over 6 år..  men så sviger det forneden og det føles somom jeg sprækker..  det gør simpelthen så ondt.. 

jeg får små rifter dernede on and off, uden at vi har lavet noget.. jeg troede det var fordi jeg brugte den forkerte sæbe til at vaske mig med (neutral) så nu har jeg købt Vivag, som er intimsæbe, beregnet til at vaske de nedre regioner med.. 

han er ret stor, og hvis der ikke er vådt nok, så kan det føre til endnu mere ubehag og vores sex bliver ikke en dejlig oplevelse som det plejer at være.. 

jeg skal selvfølgelig ringe til min læge og bestille en tid til at få kigget på problemet, men jeg syntes bare det er så pinligt at blive kigget i understellet... så hvis der var nogen der måske havde prøvet noget lignende og har fået behandling eller selv behandlet det vil jeg gerne vide det.. 

mit underliv er bare gået i kage efter jeg fik vores barn for over 2 år siden ved ks. så jeg forstår ikke hvorfor det hele dernede har forandret sig, når jeg ikke har født vaginalt..

jeg er træt af det.

Anonyme svar er tilladt*

Efter min fødsel anbefalede en fysioterapeut mig at bruge silikonebaseret glidecreme i den første periode når vi skulle i gang igen. Det er meget bedre end vandbaseret. Så det vil jeg anbefale at prøve. Og så et tjek hos en gynækolog - ikke bare din egen læge.

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Efter min fødsel anbefalede en fysioterapeut mig at bruge silikonebaseret glidecreme i den første periode når vi skulle i gang igen. Det er meget bedre end vandbaseret. Så det vil jeg anbefale at prøve. Og så et tjek hos en gynækolog - ikke bare din egen læge.

okay.. tak

Anmeld

3. april 2013

ønskebørn74

Hej alle sammen...

jeg er træt af det.

Anonyme svar er tilladt*

vivag laver en gele der kan bruges som glid..

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

vivag laver en gele der kan bruges som glid..

okay. ja de laver jo det hele det må jeg lige se om jeg kan bruge så

Anmeld

3. april 2013

Anonym

Anonym skriver:

okay.. det har jeg ikke engang tænkt over.. det kunne da godt være det var eksem... 

Det er hvert fald måske meget rart at få undersøgt. 

Jeg har selv meget allergi overfor alt muligt, men jeg kan fortælle dig, at man kan bruge olivenolie i stedet for glidecreme

Anmeld

3. april 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Hej alle sammen...

jeg er træt af det.

Anonyme svar er tilladt*

Svamp måske?

Hvis du pludselig har udviklet en tendens til meget nemt at få svamp, så tror jeg godt man kan blive lidt porrøs indvendigt.

jeg ved det ikke, for har ikke prøvet det selv, det er kun et gæt. Men det synes jeg bestemt er et lægebesøg værd, for hvis det er svamp findes der jo også en løsning

Og så tænkte jeg på hvornår du mon har født?

Der gik faktisk 6 måneder efter min første fødsel, før jeg kunne dyrke sex igen, uden det føltes som om han var pakket ind i sandpapir. Umiddelbart fejlede jeg ingenting, hverken svamp eller lignende, det gjorde bare ubeskriveligt ondt. 

Jeg kan ikke mindes at have fået små rifter, men manglende glidemiddel kan vel godt have den effekt, hvis manden samtidig er meget stor tænker jeg. 

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Svamp måske?

Hvis du pludselig har udviklet en tendens til meget nemt at få svamp, så tror jeg godt man kan blive lidt porrøs indvendigt.

jeg ved det ikke, for har ikke prøvet det selv, det er kun et gæt. Men det synes jeg bestemt er et lægebesøg værd, for hvis det er svamp findes der jo også en løsning

Og så tænkte jeg på hvornår du mon har født?

Der gik faktisk 6 måneder efter min første fødsel, før jeg kunne dyrke sex igen, uden det føltes som om han var pakket ind i sandpapir. Umiddelbart fejlede jeg ingenting, hverken svamp eller lignende, det gjorde bare ubeskriveligt ondt. 

Jeg kan ikke mindes at have fået små rifter, men manglende glidemiddel kan vel godt have den effekt, hvis manden samtidig er meget stor tænker jeg. 

jeg fik kejsersnit for lidt over 2 år siden.. jeg har døjet meget med svamp, fik det meget i den periode jeg havde kobberspiral.. 

da jeg fik den ud har jeg haft det indvendigt et par gange og et par gange udvendigt, så jeg har prøvet det før, jeg syntes bare ikke det virker som om det er svamp. men det kan jo godt være det er det alligevel.

Anmeld

3. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

okay. ja de laver jo det hele det må jeg lige se om jeg kan bruge så

Det er det eneste jeg kan tåle og det er vildt drøjt i brug..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.