Målet er nået!! (prale indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Muffinmus

så er det sgu også bare helt i orden at prale tøs..flot gået
Nu er du jo totalt sommerlækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

ka li ja

aj hvor er du vild marie!!!!! det er bare så super flot!
det er fordi du nu har rundet de 25

Anmeld

26. juni 2009

Susan1978

hold da maule i er sgu da fuldstændig gået fra forstanden herinde..  TILLYKKE MARIE... du må da også være ved at forsvinde nu.

ikke mere vel?

vi har i vores gruppe på arbejdet startet en lille small stars gruppe op, jeg ved ik hvor alvorlige de andre er men jeg er!

det hedder sig at man skal tabe 2 kg om måneden for at være med, vi har kun kørt juni måned som så ikke helt er færdig. jeg har til dd tabt 3 kg på 26 dage..

Anmeld

26. juni 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

hold da maule i er sgu da fuldstændig gået fra forstanden herinde..  TILLYKKE MARIE... du må da også være ved at forsvinde nu.

ikke mere vel?

vi har i vores gruppe på arbejdet startet en lille small stars gruppe op, jeg ved ik hvor alvorlige de andre er men jeg er!

det hedder sig at man skal tabe 2 kg om måneden for at være med, vi har kun kørt juni måned som så ikke helt er færdig. jeg har til dd tabt 3 kg på 26 dage..

Anmeld

26. juni 2009

Anja

Det er vildt flot, Marie !!!

Er dybt misundelig  men glæder mig så over, at jeg er godt i gang med at gøre dig kunsten efter, for der er røget 5 kg siden 20. maj   og der skulle gerne ryge godt 10 kg mere.

Anmeld

26. juni 2009

Lulle25

Ej hvor er det flot Marie, du er da for hot og så lige her til sommer, hvor du kan vise dig frem i din nye bikini i str. 36
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.