Erhvervsøkonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

emmaemilie

Bryndis skriver:

Det gør mig ondt med dit tab

Men jeg plejede at være en haj til erhvervsøkonomi. Så vil gerne se på opgaven og se om jeg kan hjælpe lidt

Fantastisk! 

Hvis du sender mig en PB med din mail, kan jeg sende dig opg.beskrivelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Louise H.

emmaemilie skriver:

Jeg har hørt fra elevcoachen nu - der ikke kunne gøre noget.

Vi slutter her 2. maj, og jeg skal aflevere alting..
Men heldigvis er der nogle søde mennesker der har sprunget til, og gerne vil hjælpe, så forhåbentligt klarer jeg den! 

Jeg ville også gerne hjælpe, har en HG. Men for at være ærlig, så overskuer jeg det ikke helt

Men det er rigtig fint at der er nogen der gerne vil hjælpe dig

Anmeld

3. april 2013

Bryndis

emmaemilie skriver:

Fantastisk! 

Hvis du sender mig en PB med din mail, kan jeg sende dig opg.beskrivelsen?

Er sendt

Anmeld

3. april 2013

Flødebollen

Jeg vil gerne lige sende en tanke til jer piger, som træder til for at hjælpe TS.

Det er rart at vide, der stadig findes mennesker i den her verden, omend virtuel i dette tilfælde, som er parat til at hjælpe en fremmed med et problem

Selv er jeg dum som vådt bølgepap i regnvej til EØ. Ekstremt. Jeg regner forkert. Selv på lommeregner

Anmeld

3. april 2013

emmaemilie

Kathepige skriver:

Jeg vil gerne lige sende en tanke til jer piger, som træder til for at hjælpe TS.

Det er rart at vide, der stadig findes mennesker i den her verden, omend virtuel i dette tilfælde, som er parat til at hjælpe en fremmed med et problem

Selv er jeg dum som vådt bølgepap i regnvej til EØ. Ekstremt. Jeg regner forkert. Selv på lommeregner

Jeg kunne ikke være mere enig!

Jeg er fuldstændig rørt til tårer og simpelthen så taknemmelig!

Desuden kunne du ikke beskrive mine kvaliteter indenfor EØ bedre, end du gjorde! Haha! .. Det hjalp lige på mit ellers noget lave humør idag!

Af hjertet TAK til jer allesammen! I er nogle skattebasser! 

Anmeld

3. april 2013

dpb

emmaemilie skriver:

Halløj

Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål, som jeg ikke anede, hvor jeg skulle smide..

Jeg sidder og sveder over en erhvervsøkonomiopg. på F-E-D-niveau, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af.

Mit problem er yderligere, at min moster pludselig er død af lungehindecancer igår aftes, så jeg er fuldstændig ude af den.. Og kan absolut ikke koncentrere mig. :'/

Så jeg tænkte, om der var nogen derude, der kunne hjælpe en ven i nøden? Og evt. kigge på den her EØ-opgave for mig?
Jeg vil gerne betale for det!

(Det drejer sig om noget årsrapport!)

På forhånd tak!

Nu kan jeg se du har fået en del hjælp, men ellers måtte du såmænd også gerne sende den min vej hvis nødvendigt  

Hvornår er der deadline?

Qnuz

Anmeld

3. april 2013

Babydreams

Hvis det er, kan du sende mig en pb, også vil jeg gerne kigge på det

Det gør mig ondt med dit tab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.