Erhvervsøkonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
16 svar
3 synes godt om
3. april 2013

emmaemilie

Halløj

Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål, som jeg ikke anede, hvor jeg skulle smide..

Jeg sidder og sveder over en erhvervsøkonomiopg. på F-E-D-niveau, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af.

Mit problem er yderligere, at min moster pludselig er død af lungehindecancer igår aftes, så jeg er fuldstændig ude af den.. Og kan absolut ikke koncentrere mig. :'/

Så jeg tænkte, om der var nogen derude, der kunne hjælpe en ven i nøden? Og evt. kigge på den her EØ-opgave for mig?
Jeg vil gerne betale for det!

(Det drejer sig om noget årsrapport!)

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Louise H.

emmaemilie skriver:

Halløj

Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål, som jeg ikke anede, hvor jeg skulle smide..

Jeg sidder og sveder over en erhvervsøkonomiopg. på F-E-D-niveau, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af.

Mit problem er yderligere, at min moster pludselig er død af lungehindecancer igår aftes, så jeg er fuldstændig ude af den.. Og kan absolut ikke koncentrere mig. :'/

Så jeg tænkte, om der var nogen derude, der kunne hjælpe en ven i nøden? Og evt. kigge på den her EØ-opgave for mig?

På forhånd tak!

Først:

Dit tab gør mig ondt!

Dernæst: kan du ikke snakke med din lærer om at aflevere på et andet tidspunkt?

Anmeld

3. april 2013

mth1987

emmaemilie skriver:

Halløj

På forhånd tak!

Jeg Vil godt se på den om jeg kan huske noget af 

Anmeld

3. april 2013

emmaemilie

mth1987 skriver:

Jeg Vil godt se på den om jeg kan huske noget af 

Fantastisk!

Kan jeg sende dig pdf'en på en mail?
Skriv evt. privat til mig, med din mail, og så sender jeg den afsted!

Tak!

Anmeld

3. april 2013

emmaemilie

Louise :-) skriver:

Først:

Dit tab gør mig ondt!

Dernæst: kan du ikke snakke med din lærer om at aflevere på et andet tidspunkt?

Tak for trøsten!

Jeg er dybt skuffet over min lærer, sendte ham en mail igår, og han har ikke så meget som skænket mig et svar.

Uddannelsen er online, så man har ikke et ægte lærer-elev forhold, så alting foregår over mail. Men nej, ingen lyd fra ham.

Så nu har jeg skrevet til min 'elevcoach' og spurgt ham, hvad det ville betyde, hvis jeg dumpede opgaven (hvilket jeg kraftigt overvejer, fordi jeg ikke kan overskue noget som helst!)

Anmeld

3. april 2013

Louise H.

emmaemilie skriver:

Tak for trøsten!

Jeg er dybt skuffet over min lærer, sendte ham en mail igår, og han har ikke så meget som skænket mig et svar.

Uddannelsen er online, så man har ikke et ægte lærer-elev forhold, så alting foregår over mail. Men nej, ingen lyd fra ham.

Så nu har jeg skrevet til min 'elevcoach' og spurgt ham, hvad det ville betyde, hvis jeg dumpede opgaven (hvilket jeg kraftigt overvejer, fordi jeg ikke kan overskue noget som helst!)

Ej, hvor tarveligt

Men ellers må der vel være en form for sygeeksamen?

Anmeld

3. april 2013

emmaemilie

Ej, hvor tarveligt

Men ellers må der vel være en form for sygeeksamen?

Måske.. Men det er heldigvis ikke en rigtig eksamen, bare en enkelt aflevering. Men den skal afleveres, for ellers får jeg ikke lov til at gå til eksamen! :s

Lorte-system!

Anmeld

3. april 2013

Louise H.

emmaemilie skriver:

Måske.. Men det er heldigvis ikke en rigtig eksamen, bare en enkelt aflevering. Men den skal afleveres, for ellers får jeg ikke lov til at gå til eksamen! :s

Lorte-system!

Ja okay
Men håber da din lærer svarer dig hurtigst muligt. Du kan ikke ringe til ham/hende?

Kan godt se det er lidt af et problem for dig. Men det ville også være noget lort, hvis du skulle gå året om pga. det

Anmeld

3. april 2013

emmaemilie

Ja okay
Men håber da din lærer svarer dig hurtigst muligt. Du kan ikke ringe til ham/hende?

Kan godt se det er lidt af et problem for dig. Men det ville også være noget lort, hvis du skulle gå året om pga. det

Jeg har hørt fra elevcoachen nu - der ikke kunne gøre noget.

Vi slutter her 2. maj, og jeg skal aflevere alting..
Men heldigvis er der nogle søde mennesker der har sprunget til, og gerne vil hjælpe, så forhåbentligt klarer jeg den! 

Anmeld

3. april 2013

Bryndis

emmaemilie skriver:

Halløj

På forhånd tak!

Det gør mig ondt med dit tab

Men jeg plejede at være en haj til erhvervsøkonomi. Så vil gerne se på opgaven og se om jeg kan hjælpe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.