Og det blev bedre end nogensinde før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
13 svar
7 synes godt om
2. april 2013

K.Rehder

Under min graviditet tog jeg 25+ kg på (stoppede med at gå på vægten ved de 25).
Har ALTID hørt at man bliver tyk og at kroppen bliver ødelagt efter man får børn, men det skulle være løgn skulle det!

Har altid dyrket meget sport og var meget ked af mín krop efter min fødsel. Fik min datter ved kejsersnit og kunne derfor først starte træningen 100% op igen 6 måneder efter.

Nu efter halvandet år, hvor jeg stort set har spist hvad jeg har lyst til-med måde, men passet min daglige træning med løb og styrketræning har jeg nået det endelige mål.....Og er SÅ stolt af det!

Formen er bedre end nogensinde før og fedtprocenten hedder 17,1

Her er resultatet af det hårde arbejde.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

esioul

K.Rehder skriver:

Under min graviditet tog jeg 25+ kg på (stoppede med at gå på vægten ved de 25).
Har ALTID hørt at man bliver tyk og at kroppen bliver ødelagt efter man får børn, men det skulle være løgn skulle det!

Har altid dyrket meget sport og var meget ked af mín krop efter min fødsel. Fik min datter ved kejsersnit og kunne derfor først starte træningen 100% op igen 6 måneder efter.

Nu efter halvandet år, hvor jeg stort set har spist hvad jeg har lyst til-med måde, men passet min daglige træning med løb og styrketræning har jeg nået det endelige mål.....Og er SÅ stolt af det!

Godt gået ) men synes maven er lige ved at være for trænet men vigtigst er at du er tilfreds 

Anmeld

2. april 2013

LilleChelle

Tillykke med resultatet  

Men det er godt nok ikke lige noget jeg synes er pænt

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Tillykke med resultatet, sejt gået  

Synes dog maven er for trænet, er ikke specielt kvindeligt (men hver sin smag)  

Anmeld

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes det ser PISSE godt ud!! Gad dælme godt ha din diceplin, og hold da op fik jeg sagt det ser PISSE godt!!  Så flot klaret! Vh stine

Anmeld

2. april 2013

nielsen80

Hold da kæft hvor er det bare flot! Gad godt have din selvdisciplin.

Anmeld

2. april 2013

hautecouture

K.Rehder skriver:

Det er fandme stærkt gået  Du ser bragede godt ud

Anmeld

3. april 2013

K.Rehder

Jeg bukker og siger pænt tak

Man kan hvad man vil

Anmeld

3. april 2013

MorDk

WOW det er godt nok godt gået!! Personligt er jeg ikke til så trænede maver (til kvinder) MEN når det så er sagt så er jeg pææænt misundelig for ved du hvad? Jeg ville 10 gange heller have DIN mave end den jeg render rundt med. (Ligner til forveksling en 85 åriges)

Anmeld

3. april 2013

lhn89

Hold da op! Det er da godt nok noget af et arbejde - godt gået 

Venlig hilsen Louise Hartmann -  louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.