Jer med delebørn, hvordan klarer I det rent psykisk?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

DitteFisk

Jeg ved ikke om mit svar blot vil gøre dig trist, men jeg synes ikke det blev bedre med tiden. Jeg synes det var 'nemmest' i starten, men min søns reaktion kom også først måneder efter. Vi startede ud med 7/7, og det virkede til at fungere, men i takt med nogle problemer personligt hos far, som havde og har det svært, så steg frustrationen hos vores dreng. Derfor blev det værre og værre at skulle undvære ham.. for jeg kunne se hvad der skete i ham. Han var forvirret og ked af det.. et lille kaos indeni. Derfor blev aftalen gradvist ændret, over lang tid. Helt ned til at far kun har ham hver anden weekend. Det har heldigvis ændret situationen til det bedre for vores dreng. Nu kan jeg også bedre 'holde ud' at han er væk. Mest fordi jeg ved at han så godt kan lide at tilbringe tid med sin far. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

lycly

DitteFisk skriver:

Jeg ved ikke om mit svar blot vil gøre dig trist, men jeg synes ikke det blev bedre med tiden. Jeg synes det var 'nemmest' i starten, men min søns reaktion kom også først måneder efter. Vi startede ud med 7/7, og det virkede til at fungere, men i takt med nogle problemer personligt hos far, som havde og har det svært, så steg frustrationen hos vores dreng. Derfor blev det værre og værre at skulle undvære ham.. for jeg kunne se hvad der skete i ham. Han var forvirret og ked af det.. et lille kaos indeni. Derfor blev aftalen gradvist ændret, over lang tid. Helt ned til at far kun har ham hver anden weekend. Det har heldigvis ændret situationen til det bedre for vores dreng. Nu kan jeg også bedre 'holde ud' at han er væk. Mest fordi jeg ved at han så godt kan lide at tilbringe tid med sin far. 

Jeg synes også det er blevet svære med tiden, for i starten var det egentlig rart at have noget tid for mig selv som jeg slet ikke havde haft de første 10 mdr af hendes liv.

Men ja, kan godt forstå at du synes det var hårdt når du kunne se på din søn at han ikke var glad og det er da godt at I har fundet den rigtige løsning.
Min datter har endnu ikke vist andet end at hun trives og jeg ved også at hendes far er god til at sørge for at hun hygger sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.