Clearblue test!!!!! Billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Malthe2010

Jeg har også haft skilt en clear blue ad, og der var lige som din 2 streger, den ene svag. Og den skrev ikke gravid. Men jeg var heller ikke gravid, så man skal lade være med at skille dem ad, og stole på hvad den skriver!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

SPrændende får vi en update efter lægen?

Ja self.  Men har nu læst mig frem til man ikk kan regne med clearblue når man åbner den. 

men har prøver testerne fra netto og fakta og de har også sagt svagt posetiv. Så ved snart ikk hva jeg skal tro. 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Jeg har også haft skilt en clear blue ad, og der var lige som din 2 streger, den ene svag. Og den skrev ikke gravid. Men jeg var heller ikke gravid, så man skal lade være med at skille dem ad, og stole på hvad den skriver!! 

Ja det læste jeg lige før. så det ved jeg nu. Men ellers tak.  Har dog testet svagt posetiv på andre teste og har nu blødt i påsken så ved ikk om der er noget eller ej. Sidder nu hos lægen så må vi se hva han siger og gør. 

Anmeld

2. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja self.  Men har nu læst mig frem til man ikk kan regne med clearblue når man åbner den. 

men har prøver testerne fra netto og fakta og de har også sagt svagt posetiv. Så ved snart ikk hva jeg skal tro. 

okay jeg testede oz svagt positiv på netto's tests og den var altså god nok

Anmeld

2. april 2013

Swerg

Jeg tog en clearblue på min testdag som skrev "ikke gravid" ..

der var også to streger, magen til din. Og jeg er ikke gravid.. Som testen altså også skrev

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Så har jeg været ved lægen og har fået en henvisning til en scannings klinik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.