Clearblue test!!!!! Billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
15 svar
24 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Har lige taget en digital clearblue test som skrev ikke gravid og lige efter åbner jeg den og ser da to streger??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

StudPsyk

Jeg kan ikke lige se streg nr. 2? Men jeg tror nu heller ikke det er meningen du skal skille den ad og så se efter streger, så er der jo ikke noget formål i at den er digital og skriver svaret Men krydser fingre for du måske får en positiv om et par dage mere!

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Ja jeg kan se en svag streg. Så måske? Men tænker... nu når det er en digital test er det så ikke anderledes? Og hvorfor splitter I alle de der teste ad? Det har jeg aldrig forstået?

Anmeld

2. april 2013

Mutti2B

Det er jo ikke meningen at den skal skilles ad .

Jeg har fået at vide at der som regel vil være 2 streger lige meget resultatet. Men jeg må ærligt indrømme at jeg har meget svært ved at se streg nr 2 på din test. Så du kan roligt regne med resultatet ikke gravid, desværre

Anmeld

2. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Har lige taget en digital clearblue test som skrev ikke gravid og lige efter åbner jeg den og ser da to streger??? 

Stregerne på en clear blue test har ikke noget med resultatet at gøre. Det har jeg i hvert fald læst i deres instruktioner på et tidspunkt.

for dig alligevel.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Ved ikk om det her billed er bedre. Det er ret svært at tage billed men den er ret blå i virkeligheden. 

Havde læst andre havde gjort det også er jeg ret meget utålmodig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Ved ikk om det her billed er bedre. Det er ret svært at tage billed men den er ret blå i virkeligheden. 

Jeg kan godt se stregen nu, men mener stadig ikke det gør forskel, for testen er jo ikke bygget til at aflæse streger - hvis du gerne vil se på streger, synes jeg du skal prøve en streg-test og se, om den også viser en svag streg

Anmeld

2. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

Havde læst andre havde gjort det også er jeg ret meget utålmodig. 

Men stregen er jo ligegyldig når det er en digital test

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeg kan godt se stregen nu, men mener stadig ikke det gør forskel, for testen er jo ikke bygget til at aflæse streger - hvis du gerne vil se på streger, synes jeg du skal prøve en streg-test og se, om den også viser en svag streg

Det har jeg prøvet og de er også meget svage. Men sidder hos lægen nu da jeg har blødt så nu må vi se hva der skal ske. 

Anmeld

2. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet og de er også meget svage. Men sidder hos lægen nu da jeg har blødt så nu må vi se hva der skal ske. 

SPrændende får vi en update efter lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.