Rundvisning på fødeafdelingen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Jupiter

Tak for alle jeres svar piger - vi gør det helt sikkert i morgen hvor man kan

Er der nogle af jer som tilfældigvis har født på Esbjerg sygehus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Line&Mike

Jupiter skriver:

Er der nogle af jer der har været, eller har tænkt jer at tage til, rundvisning på fødeafdelingen på det hospital hvor i skulle/skal føde?

Vi har fået tilbuddet, og jeg tænker at det måske er meget rart lige at have set stedet, og ved nogenlunde hvor man skal hen og hvordan der ser ud osv.

Har i nogle erfaringer? Er det spild af tid?

Jeg synes du skal gøre det 

Jeg var selv studerende i Thisted, og når vi havde rundvisning var det ikke blot en fremvisning af fødestuerne, men også en masse information omkring det udstyr vi kunne finde på at bruge under og efter fødslen. 

Derved kan man måske også være lidt forberedt, hvis fødslen ikke forløber helt efter planen, og barnet evt. skal tages med en sugekop.

Vi viste også forskellige fødestillinger, både på fødelejet, på en stor bold samt andre steder.

Samtidig var der mulighed for at stille spørgsmål 

Anmeld

2. april 2013

FrkZier

Jupiter skriver:

Er der nogle af jer der har været, eller har tænkt jer at tage til, rundvisning på fødeafdelingen på det hospital hvor i skulle/skal føde?

Vi har fået tilbuddet, og jeg tænker at det måske er meget rart lige at have set stedet, og ved nogenlunde hvor man skal hen og hvordan der ser ud osv.

Vi har fået en virtuel rundvisning

Anmeld

2. april 2013

Clisolka

Jupiter skriver:

Jeg ville gøre det 

Jeg skulle egentlig have været til rundvisning på det sygehus hvor jeg skulle have født min datter, men et par dage før blev jeg overført til Rigshospitalet - og så gik dagene lige pludselig stærkt og jeg skulle føde der indenfor 14 dage, så det var begrænset hvor meget jeg fik set inden 

Denne gang kender jeg Rigshospitalet fra top til tå fra min sidste fødsel, så rundvisning springer jeg over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.