Rundvisning på fødeafdelingen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
13 svar
12 synes godt om
2. april 2013

Jupiter

Er der nogle af jer der har været, eller har tænkt jer at tage til, rundvisning på fødeafdelingen på det hospital hvor i skulle/skal føde?

Vi har fået tilbuddet, og jeg tænker at det måske er meget rart lige at have set stedet, og ved nogenlunde hvor man skal hen og hvordan der ser ud osv.

Har i nogle erfaringer? Er det spild af tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

LilleChelle

Jeg ville gøre det. 

Og var også selv på en rundvisning med min 'mødregruppe' og det gav en vis tryghed  

Anmeld

2. april 2013

Frk. Himmelblå

Jupiter skriver:

Er der nogle af jer der har været, eller har tænkt jer at tage til, rundvisning på fødeafdelingen på det hospital hvor i skulle/skal føde?

Vi har fået tilbuddet, og jeg tænker at det måske er meget rart lige at have set stedet, og ved nogenlunde hvor man skal hen og hvordan der ser ud osv.

Ved ikke. Har født to forskellige steder, men har aldrig oplevet rundvisning. Har ikke følt, at jeg har manglet det heller...

Men hvis du har tiden til det, så vil det da sikkert være godt og hyggeligt. 

Anmeld

2. april 2013

StudPsyk

Jupiter skriver:

Jeg var ikke afsted, men jeg havde set fødegangen og fødestuer masser af gange alligevel, da jeg blev sendt til check med Rose mange gange. Tænker det måske er meget rart at have set det, men omvendt tror jeg ikke jeg ville have følt jeg manglede det, havde jeg ikke set fødestuen og gangen på forhånd..

Anmeld

2. april 2013

lucas<3

Jeg var i sent tid uge og se det.  var oppe og se det en fredag og fødte onsdag.. 

Men det var os lige i sommerferien..

jeg var glad for og se hvor det

var osv.

Anmeld

2. april 2013

Maja_4000

Vi var afsted selvom jeg vidste at jeg skulle have pks synes det var rart at have set det hele HVIS nu vandet skulle gå før datoen eller sådan noget

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Jupiter skriver:

Jeg fik det ikke tilbudt, men spurgte heller ikke om det var muligt. Jeg vil sige, at jeg heller ikke har manglet det.. 

Men synes da, at hvis du har tid du skal gøre det  

Anmeld

2. april 2013

Team Putte

Jupiter skriver:

Vi var afsted på holbæk sygehus og vi var glade for det! det hav en indre ro at vide hvor vi skulle hen og f.eks hvilke døre der ville være åbne hvis vi kom midt om natten  

Anmeld

2. april 2013

Sahara82

Jupiter skriver:

GØR DET Vi fik så meget ud af det. Det gjorde det lidt mere trygt at have set en fødestue, og få forklaret hvad de forskellige ting er, og kunne stille spørgsmål. Vi fik også forklaret en masse om fødslen som jeg ikke vidste.

Håber virkeligt I gør det!

Anmeld

2. april 2013

Stjerneskud

Jeg var til rundvisning første gang og det var meget rart at vide hvor det og kunden det så ud, der varanen lavpraktiske ting vi fik at vide , som hvor vi kunne parkere. Det var meget rart. 

Jeg skal pårundvisning på torsdag på fødegangen, men denne gang skal jeg føde på et andet sygehus. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.