NF om mindre 2 timer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

MariaKyedDK

pcoramt skriver:

puha da hvor er jeg nervøs! jeg glæder mig til at se de to små, men tænk nu hvis de er syge? eller deres hjerter ikke slår mere..

andre der har været så nervøs op til NF?

Hej jeg var også SUPER nervøs da jeg skulle til Nakkefoldscanning, var så bange for at der ik var liv, eller at der slet ik var noget barn , men det var der Heldigvis og det skal der nok os være med dig

man er bare så nervøs. jeg skal til MD skanning IMORGEN , og gær engang, jeg er da smadder nervøs for om der er noget galt ....

glæder mig til en skøn update fra dig senere og så kommer jeg med en skøn update fra Mig imorgen

det skal nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

pcoramt

Dulgretz skriver:

Uhh kan godt huske nervøsiteten.. Den dag vi var til nF er den eneste gang jeg har brækket mig i hele graviditeten.. Havde præcist de samme bekymringer som du nævner, og jeg var også nødt til at bede sygeplejersken om lige at tjekke at hjertet slog ved dem begge før jeg kunne slappe af og nyde at se mine børn sprælle rundt..

Håber at dine bekymringer er unødvendig og at alt går godt idag

ihh den kære nervøsitet.. jeg var rigtig syg i går med kvalme og opkast, måske det har været nervøsiteten? jeg er ellers kommet over trætheden og den værste kvalme, så det er da en mulighed

Anmeld

2. april 2013

tarkoflen

pcoramt skriver:

jeg har os været til 3 scanninger ind til videre.. men puha hvor er det grimt at være så nervøs.. glæder mig så meget til at manden os kan se de to små guldfisk..

Ja det er meget ubehageligt at være så nervøs!

Til MD skanningen brød jeg fuldstændig sammen og hulkede, som hvis vi havde fået dårlige nyheder og jeg kunne slet ikke stoppe igen! Vi fik ikke andet end gode nyheder, men jeg var bare så nervøs... Den stakkels skanningsdame kunne knap skanne mig til at starte på, fordi maven hoppede sådan

Dejligt at manden også får lov til endelig at se dem!

Anmeld

2. april 2013

channie-g

pcoramt skriver:

puha da hvor er jeg nervøs! jeg glæder mig til at se de to små, men tænk nu hvis de er syge? eller deres hjerter ikke slår mere..

andre der har været så nervøs op til NF?

tro mig så nervøs vil du være resten a din graviditet. jeg er 2. gangs gravid (uge 17) og jeg er pisse nervøs også selv om jeg fornemmer den lille hver dage mere eller mindre..

Anmeld

2. april 2013

pcoramt

jeg håber jeg overlever nervøsiteten ihh kun 1 time igen

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

Er sikker på alt er i skønneste orden søde, du har flere gange set de små hjerter slå og det gør de også idag
og tror mange har den følelse at være ekstra nervøs lige inden en scanning, jeg er selv begyndt at få helt ondt i maven over scanningen på torsdag og det bare tjek.
glæder mig til update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.