NF om mindre 2 timer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
15 svar
2 synes godt om
2. april 2013

pcoramt

puha da hvor er jeg nervøs! jeg glæder mig til at se de to små, men tænk nu hvis de er syge? eller deres hjerter ikke slår mere..

andre der har været så nervøs op til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Benjamins'mor

Jep, jeg skal 10.30. Og er MEGA nervøs! Mest af alt fordi de til scanning for 2 uger siden sagde jeg skulle regne med at være 1-2 uger længere henne. Så er mega spændt på hvad de siger.

Anmeld

2. april 2013

pcoramt

Benjamins'mor skriver:

Jep, jeg skal 10.30. Og er MEGA nervøs! Mest af alt fordi de til scanning for 2 uger siden sagde jeg skulle regne med at være 1-2 uger længere henne. Så er mega spændt på hvad de siger.

jeg skal os 10.30.. er ved at skide i bukserne er nervøsitet..

det bliver da mega spændende at se hvor langt du så er henne

Anmeld

2. april 2013

Benjamins'mor

pcoramt skriver:

jeg skal os 10.30.. er ved at skide i bukserne er nervøsitet..

det bliver da mega spændende at se hvor langt du så er henne

Ja. Det er det.

Det er faktisk lidt sjovt, at vi tit skal de samme ting samme dag, og indtil videre har termin samme dag og oveni det skal føde samme sted.

Anmeld

2. april 2013

tarkoflen

Jeg var så nervøs til alle tre skanninger, vi fik en skanning i uge 7 fordi vi har været i behandling...

Jeg tuede som en sindsyg til MD skanningen og også lidt til NF skanningen! Det er så vildt og tror det er helt normalt at være nervøs!

Jeg håber l får en fantastisk oplevelse i dag og der kommer en skøn update senere i dag

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

2. april 2013

Sabone

for jer alle sammen og ville ønske det var mig 

Held og lykke til jer piger 

Anmeld

2. april 2013

Dulgretz

pcoramt skriver:

puha da hvor er jeg nervøs! jeg glæder mig til at se de to små, men tænk nu hvis de er syge? eller deres hjerter ikke slår mere..

andre der har været så nervøs op til NF?

Uhh kan godt huske nervøsiteten.. Den dag vi var til nF er den eneste gang jeg har brækket mig i hele graviditeten.. Havde præcist de samme bekymringer som du nævner, og jeg var også nødt til at bede sygeplejersken om lige at tjekke at hjertet slog ved dem begge før jeg kunne slappe af og nyde at se mine børn sprælle rundt..

Håber at dine bekymringer er unødvendig og at alt går godt idag

Anmeld

2. april 2013

pcoramt

Benjamins'mor skriver:

Ja. Det er det.

Det er faktisk lidt sjovt, at vi tit skal de samme ting samme dag, og indtil videre har termin samme dag og oveni det skal føde samme sted.

ja det er super sjovt kunne nu være sjovt vis du os venter to, og du bare ikke ved det i nu

Anmeld

2. april 2013

Benjamins'mor

pcoramt skriver:

ja det er super sjovt kunne nu være sjovt vis du os venter to, og du bare ikke ved det i nu

Hehe, har været til 3 scanninger allerede. Så hvis, så skjuler den sig utroligt godt.

Anmeld

2. april 2013

pcoramt

tarkoflen skriver:

Jeg var så nervøs til alle tre skanninger, vi fik en skanning i uge 7 fordi vi har været i behandling...

Jeg tuede som en sindsyg til MD skanningen og også lidt til NF skanningen! Det er så vildt og tror det er helt normalt at være nervøs!

Jeg håber l får en fantastisk oplevelse i dag og der kommer en skøn update senere i dag

Rigtig meget held og lykke med det

jeg har os været til 3 scanninger ind til videre.. men puha hvor er det grimt at være så nervøs.. glæder mig så meget til at manden os kan se de to små guldfisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.