Længde på Name It bodyer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Nea85

Maja84 skriver:

Hvilke fra h&m er gode, jeg har altid fået fat i dem som er kortere og synes hurtigt de bliver forvaskede, stive i det og ude af form, men kunne nemlig godt bruge nye bodyer til lillesøster

Bare dem der er 2 for 80, eller hvad det nu er.. Basic.
Her har vi været rigtig glade for dem, og synes ikke jeg oplever hverken stivhed eller at de kommer ud af form..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maja84 skriver:

Åh jeg har ikke de præcise mål, men min dreng på 2 bruger 98 i bane it bodyer, og her er heldragterne i 98 lige små nok og stumper i benene, og især hvis du som jeg tumbler ville jeg vælge dem i 98, kan fonde en tumbler 98 body om måle

Jamen tror du har ret i at det skal være str. 98

Det skal ikke være bøvlet for dig at måle !!

Tak for svar !!

//Mette

Anmeld

1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Tauf skriver:

Elias er lige faldet i søvn så det kan først lige blive om ca en halv time. Skal helst ikke vække ham:-)

Nej, nej - vi vil ikke ha' vækket nogen børn, når de endelig sover

Jeg har en af den slags som ikke vil sove om aftenen..."Karla ik' træt nu" - JO du er

//Mette

Anmeld

1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Nea85 skriver:

Hmm.. Det har jeg egentlig aldrig tænkt over, men hun har heller ikke rigtig brugt dem længe, da vi har haft uldbodyer her i vinter.

Nej, så dyre er de jo heller ikke, men jeg ville til enhver tid vælge 98. Det kan jo også ske, at der slet ikke er så stor forskel endda

Herhjemme vil vi gå over til todelt undertøj når "uldsæsonen" er slut (hvis vi da nogensinde får rigtig forår ) - de er begyndt på pottetræning i vuggestuen, og jeg tænker, at det gør det en del nemmere for dem

Har tænkt meget på todelt - men det bliver først til sommer tror jeg !

Det er meget nemmere (taler af erfaring - er pædagog i en børnehave ). Barnet kan selv trække op og ned og pæd. behøver ikke krænge sig helt sammen for at lukke - vi sidder (og børnene står) jo for det meste og skifter og det er bare max træls med bodyer !! Men min går i dagpleje og jeg ved hun altid har dem liggende og så er body måske bedre !

//Mette

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

MKBP skriver:

Nej, nej - vi vil ikke ha' vækket nogen børn, når de endelig sover

Jeg har en af den slags som ikke vil sove om aftenen..."Karla ik' træt nu" - JO du er

//Mette

Hej igen..

Den måler 45cm når den er lukket og helt oppe fra halsen:-)

Det er godt nok en brugt jeg lige har fået. Men den ser ny ud og ved faktisk ikke om den er tørret.

Elias bruger 86 og er så småt begyndt at komme i 92. Så jeg vil til at putte ham i bodyer 98. :-)

Anmeld

1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Tauf skriver:

Hej igen..

Den måler 45cm når den er lukket og helt oppe fra halsen:-)

Det er godt nok en brugt jeg lige har fået. Men den ser ny ud og ved faktisk ikke om den er tørret.

Elias bruger 86 og er så småt begyndt at komme i 92. Så jeg vil til at putte ham i bodyer 98. :-)

TAK for at du gad måle - det var sødt af dig !! 

Jeg må lige måle nogle af hendes body'er imorgen, for at se hvordan det passer !

//Mette

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

MKBP skriver:

TAK for at du gad måle - det var sødt af dig !! 

Jeg må lige måle nogle af hendes body'er imorgen, for at se hvordan det passer !

//Mette

(Det var så lidt:-)

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Nea85 skriver:

Bare dem der er 2 for 80, eller hvad det nu er.. Basic.
Her har vi været rigtig glade for dem, og synes ikke jeg oplever hverken stivhed eller at de kommer ud af form..

Må jeg se på så, vi har købt dem i plastikpakkerne i hvide, 5 eller 7 for 90kr

Anmeld

1. april 2013

morethanperfect

MKBP skriver:

Nogen der kender længden på Name It bodyer i str. 92 og 98.

Min pige er 2 år og i nattøj fra Name It bruger hun 98/104 (!!), som godt nok er for langt på ærmer og ben, men hvilken str. body skal hun så ha' ?

Det er bodyer ala denne - altså helt almindelige !

//Mette

MINI VISE SS BODY, CASHMERE BLUE, main

Jeg ville vælge dem i 98

Noel bruger 74 , og stadig lidt i 68 .. Så jeg købte str. 74 til ham , men de er krympet ved de første 3 vaske .. Så dem kan han ikke passe mere

Anmeld

1. april 2013

Kløver

MKBP skriver:

Jamen tror du har ret i at det skal være str. 98

Det skal ikke være bøvlet for dig at måle !!

Tak for svar !!

//Mette

Så tauf har målt, dejligt, kunne ikke finde daniels bodyer imellem vasketøjet, og fik kun fat på de for små som lillesøster bruger eller skal bruge, resten ligger i skabet på hans værelse eller i vaskemaskinen, så ville ikke kunne måle før i morgen.

En af grundene til jeg ville vælge 98 er også at skulle de være lidt løse, kan de bruges længere tid, hvilket ikke gør så meget under tøjet på denne årstid ( selvfølgelig ikke svømme i dem) og så købe todelt til sommer, vi bruger delvist bodyer og lidt todelt, og Daniel er 26 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.