Længde på Name It bodyer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
22 svar
3 synes godt om
1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

Nogen der kender længden på Name It bodyer i str. 92 og 98.

Min pige er 2 år og i nattøj fra Name It bruger hun 98/104 (!!), som godt nok er for langt på ærmer og ben, men hvilken str. body skal hun så ha' ?

Det er bodyer ala denne - altså helt almindelige !

//Mette

MINI VISE SS BODY, CASHMERE BLUE, main

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Kløver

MKBP skriver:

Min pige er 2 år og i nattøj fra Name It bruger hun 98/104 (!!), som godt nok er for langt på ærmer og ben, men hvilken str. body skal hun så ha' ?

//Mette

Jeg ville vælge dem i 98

Anmeld

1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maja84 skriver:

Jeg ville vælge dem i 98

Ja, det tænker jeg også umiddelbart - for så kan de blive tørretumblet hvis det er helt galt

Men håber der er nogen der har målene på dem !

Tak for svar !

//Mette

Anmeld

1. april 2013

Nea85

MKBP skriver:

//Mette

Jeg kan desværre ikke svare på hvor lange de er, men min erfaring er, at de er kortere i kroppen end dem fra h&m. Min datter har altid haft en lang krop og brugt en størrelse større end det andet tøj i både natdragter og bodyer. Jeg ville klart tage 98, hvis det var mig
Kender du dem fra h&m? Jeg synes de er fantastiske, også i forhold til pasform ved bleen, da de er rynkede i kanten

Anmeld

1. april 2013

Kløver

MKBP skriver:

Ja, det tænker jeg også umiddelbart - for så kan de blive tørretumblet hvis det er helt galt

Men håber der er nogen der har målene på dem !

Tak for svar !

//Mette

Åh jeg har ikke de præcise mål, men min dreng på 2 bruger 98 i bane it bodyer, og her er heldragterne i 98 lige små nok og stumper i benene, og især hvis du som jeg tumbler ville jeg vælge dem i 98, kan fonde en tumbler 98 body om måle

Anmeld

1. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Nea85 skriver:

Jeg kan desværre ikke svare på hvor lange de er, men min erfaring er, at de er kortere i kroppen end dem fra h&m. Min datter har altid haft en lang krop og brugt en størrelse større end det andet tøj i både natdragter og bodyer. Jeg ville klart tage 98, hvis det var mig
Kender du dem fra h&m? Jeg synes de er fantastiske, også i forhold til pasform ved bleen, da de er rynkede i kanten

Ja, hun har en del langærmet bodyer på H&M, men jeg synes bare de er brede ved knaplukningen mellem benene  

Men tror jeg vælger str 98. Og når de "kun" koster 120 kr, for 4 stk, så går det nok hvis de er helt træls !

Tak for svar

//Mette

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Åh jeg har ikke de præcise mål, men min dreng på 2 bruger 98 i bane it bodyer, og her er heldragterne i 98 lige små nok og stumper i benene, og især hvis du som jeg tumbler ville jeg vælge dem i 98, kan fonde en tumbler 98 body om måle

Jeg godt lige måle en (tror jeg) bare længden fra hals til numse?

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

MKBP skriver:

//Mette

Elias er lige faldet i søvn så det kan først lige blive om ca en halv time. Skal helst ikke vække ham:-)

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Nea85 skriver:

Hvilke fra h&m er gode, jeg har altid fået fat i dem som er kortere og synes hurtigt de bliver forvaskede, stive i det og ude af form, men kunne nemlig godt bruge nye bodyer til lillesøster

Anmeld

1. april 2013

Nea85

MKBP skriver:

Ja, hun har en del langærmet bodyer på H&M, men jeg synes bare de er brede ved knaplukningen mellem benene  

Men tror jeg vælger str 98. Og når de "kun" koster 120 kr, for 4 stk, så går det nok hvis de er helt træls !

Tak for svar

//Mette

Hmm.. Det har jeg egentlig aldrig tænkt over, men hun har heller ikke rigtig brugt dem længe, da vi har haft uldbodyer her i vinter.

Nej, så dyre er de jo heller ikke, men jeg ville til enhver tid vælge 98. Det kan jo også ske, at der slet ikke er så stor forskel endda

Herhjemme vil vi gå over til todelt undertøj når "uldsæsonen" er slut (hvis vi da nogensinde får rigtig forår ) - de er begyndt på pottetræning i vuggestuen, og jeg tænker, at det gør det en del nemmere for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.