Pusleplads, Peter Plys og ren hygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

frk andreasen

hvor den sød den puslepude
hvad med at de kurve var med plys feks?
jeg ville sætte nogle billeder el wall stickers op på væggen med plys hvis det var mig ( gjorde jeg da min dreng var baby)
jeg elsker osse bare peter plys. det kan osse ses på min drengs værelse. det er farvet baby blå, der er gardiner ,med plys og venner. lampen i loftet og natlampen en ruse med plys. sengetøjet, en stol og så har han store bamser med plys og venner til at sidde på gulvet, billeder på væggen osse med plys. hans ene uro fra han var baby hænger stadig derinde den anden har lillesøster arvet over hendes ene plusleplads ( på 1 sal).( hun har osse arvet alle hans ting/ ubrugte sutter flasker krus kopper osv med feks plys og grisling og hans bodyer trøjer osv. det får hun bare på herhjemme de som er drenget ) gruer for den dag han kommer og siger han hellere vil have spiderman over alt på værelset( han er 3år og spidermand er bare så sej sys han ) han har indtil nu osse elsket plys
he he sorry jeg lige kom med en hel roman men ja det er så sødt alt det man kan få i baby plys

knus tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

mommy1991

frk andreasen skriver:

hvor den sød den puslepude
hvad med at de kurve var med plys feks?
jeg ville sætte nogle billeder el wall stickers op på væggen med plys hvis det var mig ( gjorde jeg da min dreng var baby)
jeg elsker osse bare peter plys. det kan osse ses på min drengs værelse. det er farvet baby blå, der er gardiner ,med plys og venner. lampen i loftet og natlampen en ruse med plys. sengetøjet, en stol og så har han store bamser med plys og venner til at sidde på gulvet, billeder på væggen osse med plys. hans ene uro fra han var baby hænger stadig derinde den anden har lillesøster arvet over hendes ene plusleplads ( på 1 sal).( hun har osse arvet alle hans ting/ ubrugte sutter flasker krus kopper osv med feks plys og grisling og hans bodyer trøjer osv. det får hun bare på herhjemme de som er drenget ) gruer for den dag han kommer og siger han hellere vil have spiderman over alt på værelset( han er 3år og spidermand er bare så sej sys han ) han har indtil nu osse elsket plys
he he sorry jeg lige kom med en hel roman men ja det er så sødt alt det man kan få i baby plys

knus tanja

Hehe, hvor lyder det bare hyggeligt

Anmeld

14. maj 2013

frk andreasen

emmagirl skriver:

Hehe, hvor lyder det bare hyggeligt

det er faktisk osse rigtig hyggeligt at sidde derinde og læse godnat historie

Anmeld

14. maj 2013

Juliekp

Ej, hvor har hun et fint sted Så hyggeligt!

Ja, jeg har også tænkt mig at købe en fin uro i hvertfald - har bare ikke fundet den helt rigtige endnu - der er jo også lidt tid at løbe på endnu

Tusind tak  Hun er også vild med det, nogle gange ligger hun bare og falder i søvn hehe..

Ja der er jo lige lidt tid endnu, men lige pludselig går tiden bare stærkt!

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Tusind tak  Hun er også vild med det, nogle gange ligger hun bare og falder i søvn hehe..

Ja der er jo lige lidt tid endnu, men lige pludselig går tiden bare stærkt!

Hvor hyggeligt <3 

Jaa, synes generelt tiden er gået mega stærkt. Det kan hurtigt blive sommer  

Anmeld

14. maj 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Hvor hyggeligt <3 

Jaa, synes generelt tiden er gået mega stærkt. Det kan hurtigt blive sommer  

Ja det jo lige det og inden du har set dig om har du din guldklump i armene Nu rammer du jo også snart de magiske 30+0!

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ja det jo lige det og inden du har set dig om har du din guldklump i armene Nu rammer du jo også snart de magiske 30+0!

Jaaaa

Anmeld

28. juni 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Åååh, jeg er bare tosset med Peter Plys og alle hans venner! Synes det er noget af det sødeste, man kan få til babyer  

Jeg er jo gået i gang med at gøre klar til den lille trolds ankomst (er selvfølgelig i god tid, med termin i juli), og har i dag været ude og købe et puslebord - lille, meget simpelt og billigt = 75 kroner! Sådan Derudover fik jeg denne fantastiske puslepude af min mor, som ved at jeg elsker Peter Plys  Jeg er solgt!!! 

Min idé er så at der skal være kurve under puslebordet og på hylden oppe over, med tøj og alt hvad man ellers skal bruge til at pusle den lille guldklump Og så kunne jeg godt tænke mig en simpel uro, der hænger ned.. Fx en hoptimist uro

Hvad synes I ellers jeg kan gøre, for at gøre det hyggeligt selvom der ikke er sååå meget plads? 

Vis gerne et billede af jeres pusleplads  

Ved du hvor din søde puslepude er købt?  

Anmeld

28. juni 2013

Miin'Baby'Mus

emmagirl skriver:

Åååh, jeg er bare tosset med Peter Plys og alle hans venner! Synes det er noget af det sødeste, man kan få til babyer  

Jeg er jo gået i gang med at gøre klar til den lille trolds ankomst (er selvfølgelig i god tid, med termin i juli), og har i dag været ude og købe et puslebord - lille, meget simpelt og billigt = 75 kroner! Sådan Derudover fik jeg denne fantastiske puslepude af min mor, som ved at jeg elsker Peter Plys  Jeg er solgt!!! 

Min idé er så at der skal være kurve under puslebordet og på hylden oppe over, med tøj og alt hvad man ellers skal bruge til at pusle den lille guldklump Og så kunne jeg godt tænke mig en simpel uro, der hænger ned.. Fx en hoptimist uro

Hvad synes I ellers jeg kan gøre, for at gøre det hyggeligt selvom der ikke er sååå meget plads? 

Vis gerne et billede af jeres pusleplads  

Jeg fandt nogle anerledes hylder i Bauhaus som jeg bare måtte eje, og så er der jo bare kommet lidt bamser, hygge og praktiske ting på dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Ved du hvor din søde puslepude er købt?  

Jeps, den er købt i Jysk - men den er et par år gammel, så ved ikke om man kan mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.