Pusleplads, Peter Plys og ren hygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.081 visninger
35 svar
25 synes godt om
1. april 2013

mommy1991

Åååh, jeg er bare tosset med Peter Plys og alle hans venner! Synes det er noget af det sødeste, man kan få til babyer  

Jeg er jo gået i gang med at gøre klar til den lille trolds ankomst (er selvfølgelig i god tid, med termin i juli), og har i dag været ude og købe et puslebord - lille, meget simpelt og billigt = 75 kroner! Sådan Derudover fik jeg denne fantastiske puslepude af min mor, som ved at jeg elsker Peter Plys  Jeg er solgt!!! 

Min idé er så at der skal være kurve under puslebordet og på hylden oppe over, med tøj og alt hvad man ellers skal bruge til at pusle den lille guldklump Og så kunne jeg godt tænke mig en simpel uro, der hænger ned.. Fx en hoptimist uro

Hvad synes I ellers jeg kan gøre, for at gøre det hyggeligt selvom der ikke er sååå meget plads? 

Vis gerne et billede af jeres pusleplads  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Nessie

Hvor er det fint

Du kan sætte et spejl op på væggen bagved, det er godt til at træne med at ligge på maven

Anmeld

1. april 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Åååh, jeg er bare tosset med Peter Plys og alle hans venner! Synes det er noget af det sødeste, man kan få til babyer  

Jeg er jo gået i gang med at gøre klar til den lille trolds ankomst (er selvfølgelig i god tid, med termin i juli), og har i dag været ude og købe et puslebord - lille, meget simpelt og billigt = 75 kroner! Sådan Derudover fik jeg denne fantastiske puslepude af min mor, som ved at jeg elsker Peter Plys  Jeg er solgt!!! 

Min idé er så at der skal være kurve under puslebordet og på hylden oppe over, med tøj og alt hvad man ellers skal bruge til at pusle den lille guldklump Og så kunne jeg godt tænke mig en simpel uro, der hænger ned.. Fx en hoptimist uro

Hvad synes I ellers jeg kan gøre, for at gøre det hyggeligt selvom der ikke er sååå meget plads? 

Vis gerne et billede af jeres pusleplads  

Hvor hyggeligt Er også helt vildt med Peter Plys Synes din puslepude er så fin har også allerede købt noget til vores kommende baby med Peter Plys   

Anmeld

1. april 2013

mommy1991

Nessie skriver:

Hvor er det fint

Du kan sætte et spejl op på væggen bagved, det er godt til at træne med at ligge på maven

Ej, JAA! Det var da en super-god idé!!!!! Tusind tak!!! 

Anmeld

1. april 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Hvor hyggeligt Er også helt vildt med Peter Plys Synes din puslepude er så fin har også allerede købt noget til vores kommende baby med Peter Plys   

Jaa, han er bare skøn Hvad har du købt med Peter Plys? 

Anmeld

1. april 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Jaa, han er bare skøn Hvad har du købt med Peter Plys? 

Ja så skøn, især som baby Har købt to natdragter

http://tablet.hm.com/dk/product/07289#article=07289-A 

Anmeld

1. april 2013

Nessie

emmagirl skriver:

Ej, JAA! Det var da en super-god idé!!!!! Tusind tak!!! 

Velbekomme

Vores søn nægtede at ligge på maven, men det var åbenbart sjovt at se sig selv i spejlet

Anmeld

1. april 2013

mommy1991

Nessie skriver:

Velbekomme

Vores søn nægtede at ligge på maven, men det var åbenbart sjovt at se sig selv i spejlet

Hehe, ja det er jo med at tage lidt forskellige "midler" i brug for at få dem til at træne  

Anmeld

1. april 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Ja så skøn, især som baby Har købt to natdragter

http://tablet.hm.com/dk/product/07289#article=07289-A 

De er også bare rigtig søde  

Jeg har også allerede en del tøj med Peter Plys og en Tigerdyr-dragt. Og en sengerand med Peter Plys i hjørnet.. Vil også prøve at få fat i et tæppe/plaid med Peter Plys 

Anmeld

1. april 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

De er også bare rigtig søde  

Jeg har også allerede en del tøj med Peter Plys og en Tigerdyr-dragt. Og en sengerand med Peter Plys i hjørnet.. Vil også prøve at få fat i et tæppe/plaid med Peter Plys 

Ja dem måtte jeg eje Hvor dejligt, det er så sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.