Ih, hvor det kribler i fingrene. (1 april) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Kris89

Benjamins'mor skriver:

Hadepå...... Ja, det kribler i mine fingre!

Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april!

Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså!

Andre der har det på samme måde?

Har det på samme måde. NF onsdag.

Men er bange for familien som ved det bare kommenterer at den er god nok. Og så står man der hvis NF går skidt.

Men det kunne være sjovt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Benjamins'mor

ano14316 skriver:

Jeg ville da skrive det idag og så tror alle det er en aprilsnar og så lægge billeder op fra nf i morgen.. Selvfølgelig er der ikke noget i vejen..

Har skrevet det. Dog ødelagde min mor det sjove. men skidt, har bare sagt jeg ikke vil fortælle hvor jeg er før efter scanning imorgen

Anmeld

1. april 2013

Benjamins'mor

Kris89 skriver:

Har det på samme måde. NF onsdag.

Men er bange for familien som ved det bare kommenterer at den er god nok. Og så står man der hvis NF går skidt.

Men det kunne være sjovt..

Min mor bekræftede det lidt ved at kommentere men har bare skrevet at jeg ikke vil svare på hvor langt jeg er henne før imorgen efter scanning.

Anmeld

1. april 2013

Nadia&Daniel

Hvad skrev du??

Anmeld

1. april 2013

Krussedulle

Benjamins'mor skriver:

...... Ja, det kribler i mine fingre!

Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april!

Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså!

Andre der har det på samme måde?

Du kunne jo bare springe ud som gravid og så offentliggøre terminen (+billede) i morgen!

Vi blev gift den 1/4 for 2 år siden, og det var sjovt at se folks reaktion da vi stadig var gift den 2/4

Anmeld

1. april 2013

Benjamins'mor

Nadia&Daniel skriver:

Hvad skrev du??

Skrev bare - Benjamin skal være storebror.

Anmeld

1. april 2013

Maja_4000

Vi snakker lidt om at skrive det selvom jeg ikke er gravid hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.