Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Hadepå...... Ja, det kribler i mine fingre! Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april! Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså! Andre der har det på samme måde?
Hadepå...... Ja, det kribler i mine fingre! Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april! Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså! Andre der har det på samme måde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: Jeg ville da skrive det idag og så tror alle det er en aprilsnar og så lægge billeder op fra nf i morgen.. Selvfølgelig er der ikke noget i vejen..
Jeg ville da skrive det idag og så tror alle det er en aprilsnar og så lægge billeder op fra nf i morgen.. Selvfølgelig er der ikke noget i vejen..
Kris89 skriver: Har det på samme måde. NF onsdag.Men er bange for familien som ved det bare kommenterer at den er god nok. Og så står man der hvis NF går skidt.Men det kunne være sjovt..
Har det på samme måde. NF onsdag.Men er bange for familien som ved det bare kommenterer at den er god nok. Og så står man der hvis NF går skidt.Men det kunne være sjovt..
Hvad skrev du??
Benjamins'mor skriver:...... Ja, det kribler i mine fingre! Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april! Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså! Andre der har det på samme måde?
Nadia&Daniel skriver: Hvad skrev du??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128