Ih, hvor det kribler i fingrene. (1 april) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
16 svar
11 synes godt om
1. april 2013

Benjamins'mor

...... Ja, det kribler i mine fingre!

Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april!

Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså!

Andre der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Kløver

Uh jeg havde nok ikke kunnet dy mig griner

Anmeld

1. april 2013

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

Uh jeg havde nok ikke kunnet dy mig griner

Hehe, amen det er da bare typisk at jeg først skal til NF imorgen. Hvor jeg enten er 13+0 eller 15+0, det vil scanningen vise. Men nøj hvor kunne det altså bare være SJOVT

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Hehe, amen det er da bare typisk at jeg først skal til NF imorgen. Hvor jeg enten er 13+0 eller 15+0, det vil scanningen vise. Men nøj hvor kunne det altså bare være SJOVT

Hvorfor har du ikke fået nf noget før så, er det ikke for sent at måle ved 15 uger
Kan du ikke bare sige du er 3 1/2 mdr henne med termin i slut sep, start okt eller hvad der passer

Anmeld

1. april 2013

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

Hvorfor har du ikke fået nf noget før så, er det ikke for sent at måle ved 15 uger
Kan du ikke bare sige du er 3 1/2 mdr henne med termin i slut sep, start okt eller hvad der passer

Ville helst bare være sikker.

Jo, det er sent men de har taget tiden udfra 13+0 men på sidste scanning var babyen vokset ENORMT meget, så bliver højst sandsynligt rykket 1-2 uger frem imorgen.

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Ville helst bare være sikker.

Jo, det er sent men de har taget tiden udfra 13+0 men på sidste scanning var babyen vokset ENORMT meget, så bliver højst sandsynligt rykket 1-2 uger frem imorgen.

Ah sådan, håber de kan give en god nf alligevel her var det modsat

Anmeld

1. april 2013

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

Ah sådan, håber de kan give en god nf alligevel her var det modsat

Jeg havde først termin 29 sep, så 28 sep, så 6 okt, så 8 okt og tror jeg bliver rykket ihvertfald over en uge frem.

Anmeld

1. april 2013

L&V

Vi annoncerede min graviditet med Laura 1april det var ret sjovt.. Og meget blandet om folk troede på det eller ej

Anmeld

1. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Benjamins'mor skriver:

Du kan da godt skrive det idag ;-) det er jo "bare" en aprilsnar. Sagde lige til kæresten før jeg så din tråd at det kunne være skide sjovt at offenliggøre en virkelig graviditet idag. 

Anmeld

1. april 2013

ano14316

Benjamins'mor skriver:

...... Ja, det kribler i mine fingre!

Ville SÅ gerne skrive på facebook idag, og se folks reaktion når nu det er 1 april!

Men skal til NF imorgen (tirsdag), og vil også gerne være 100% sikker på terminen. Hmm. ØV! Det kribler altså!

Andre der har det på samme måde?

Jeg ville da skrive det idag og så tror alle det er en aprilsnar og så lægge billeder op fra nf i morgen.. Selvfølgelig er der ikke noget i vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.