Ubeskyttet samleje 4-5 dage før mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2013

superwat

Hej alle, jeg vil lige høre om nogen af jer/nogen I kender er blevet gravide efter ægløsningen skulle være sket? Jeg tog ægløsningstest d. 19. Marts som var positiv og skal have min mens. På tiradag/onsdag. Igår var 1. Gang uden kondom siden jeg stoppede på pillerne i juni 2012. Vi vil gerne være gravide, men det kan vel ikke lade sig gøre i denne situation vel? Vh. mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
superwat skriver:

Hej alle, jeg vil lige høre om nogen af jer/nogen I kender er blevet gravide efter ægløsningen skulle være sket? Jeg tog ægløsningstest d. 19. Marts som var positiv og skal have min mens. På tiradag/onsdag. Igår var 1. Gang uden kondom siden jeg stoppede på pillerne i juni 2012. Vi vil gerne være gravide, men det kan vel ikke lade sig gøre i denne situation vel? Vh. mig

Altså nej, ikke med den ægløsning du havde ved positiv test. Men forskerne mener der findes en sekundær ægløsning som er en forklaring på hvorfor nogle bliver gravide  på andre cyklusdage en der hvor ægløsningen finder  sted. Så måske er der håb. Men jeg ville ikke regne med noget. 

Anmeld

31. marts 2013

Frk. Himmelblå

superwat skriver:

Det er en meget lille, bitte. bitte sandsynlighed, du har...

Men jeg ville regne med 100% negativ.

Så må I slå til næste gang 

Anmeld

31. marts 2013

superwat

Tak for hurtig respons.. Og hvis der nu sku være et æg som er befrugtet så betyder det vel ikke jeg allerede ville mærke nogen symptomer nu? 

Anmeld

31. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
superwat skriver:

Tak for hurtig respons.. Og hvis der nu sku være et æg som er befrugtet så betyder det vel ikke jeg allerede ville mærke nogen symptomer nu? 

Hvis du blev befrugtet igår? Hmm nej det vil jeg ikke mene du kan mærke. Selvom nogle påstår at kunne mærke befrugtningen 

Anmeld

31. marts 2013

superwat

Jeg har rigtig kraftig kontakt med min krop og hvad der sker igennem hele min cykluemmen vælger nu at tro, at min influenza følelse er pga jeg snart skal have min mens. men denne gang er nu bare anderledes, må vente og se - mens. kommer nok som den skal Men håber nu alligvel en lille bitte bitte smule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.