Wik skriver:
Hvordan er dit eget liv? Altså i forhold til veninder venner, og sjov i din fritid?
Jeg ved ikke hvor unge han er, men hvis du skal have en far til dit barn i din kæreste, så vil du få brug for en mand der er mere på, altså opmærksom og priotere sig selv i mindre omfang.
Man skal selvfølgelig bevare sig selv, og han skal selvfølgelig til spilleaften eller bytur med vennerne til sent en gang imellem, ligesom du skal noget, men kommer det ikke til ham som en selvfølge kommer det nok ikke af sig selv.
Jeg gad godt spørger din x eller far til barnet om man vil, hvordan han har tænkt sig at være noget som helst, hvis han er uvenner med dig, har dårlig kommunikation eller ikke kontakter dig i flere dage. Når du får dit barn, vil du jo aldrig kunne lade din barn være ved sin far, hvis du er utryg ved hans handlen og væren.
Jeg ved ikke om du kan bruge noget som helst til noget, men mit råd må være: Husk dig selv, og se om du kan tage det her så alvorligt og sagligt som muligt, selvom du har følelser i klemme, et dårligt forhold til faren hvad enten man er sammen eller ej er dårlig for både dig og barnet.
Selvfølgelig skal der være plads til venner og sjov, men her handler det stort set om hver dag eller hver anden dag

og det er altid fra når han har fri til sen aften, 22 tiden.
Han ville svarer at han bare nyder sin ungdom lige nu, og der ikke er noget barn endnu, der er SÅ mange ting han vil ændre på NÅR barnet er født, og det kan jeg bare ikke bruge til noget som helst!

Har ikke hørt fra ham i flere dage, og aner ikke hvornår han har tænkt sig at give lyd fra sig, jeg vil ikke bare sidde og 'vente' og hvis han på et tidspunkt finder ud af at han savner mig, eller syntes han skal komme, så lukker jeg ham ikke bare ind i varmen igen, jeg er virkelig vred og ked af den måde han smutter på hver gang vi har været uvenner, for så at komme tilbage efter en uges tid, når han har, ja ved ikke hvad han laver i de dage, jeg syntes ihvertfald ikke det er særlig acceptabelt..
-Syntes ikke det kan være op til mig mere, hvordan vi finder ud af dette, jeg koncentrerer mig om mig selv, og begynder at gøre mig stabil til når prinsen kommer ud til August

. Og imellemtiden, vil jeg indrette den lejlighed jeg får i denne måned og putte om mig selv, og nyde mit liv lidt, selvfølgelig tænker jeg rigtig meget over hvordan og hvorfor han gør det her mod mig? men gider ikke virke desperat efter ham, og ligge og kime ham ned..Syntes han må komme til mig, hvis han vil noget, og interessere sig for hvad der foregår.