Så blev jeg enlig :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
19 svar
7 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

Så blev jeg enlig mor, er i 6.måned af min graviditet, og jeg og min kæreste spændtes konstant og hele tiden, og er uenige i næsten altid, han har masser af krudt i røven, og skal se venner næsten hver dag, til helst sent om aftenen, mens jeg sidder hjemme og venter på ham . har kunne mærke på mig selv at jeg tilsidesætter mine egne behov for at gøre ham glad, og han fortalte mig hver dag, for lidt jeg tænkte på ham osv.uden og tænke på at det faktisk er mig der gør alting...

Jeg flytter i egen lejlighed, men han har sagt han vil gøre alt hvad han kan for den lille, og støtte mig alt det han kan...

Det er nogle dage siden vi har snakket sammen (vi blev uvenner)

og frygter at han måske om nogle dage kommer tilbage, for er bange for jeg ikke er stærk nok til at sige stop! fordi jeg elsker ham, men kan mærke på mig selv at han sårer mig, og syntes bare han tænker på sig selv..

Øv øv altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

KÆMPE KRAM!

Håber inderligt du tænker på dig selv, og ikke finder sammen med ham igen. Han er ikke det værd, hvis han i sidste ende ikke laver andet end at såre dig.

På den anden side - har I snakket om tingene? For det var måske også en mulighed så. Hvis i laver nogle "grund regler" som fx. ikke bare at blive ude til sent på natten, hvis ikke det er aftalt og at han ikke hver dag skal ses med venner - men også have tid til dig.

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

KÆMPE KRAM!

Håber inderligt du tænker på dig selv, og ikke finder sammen med ham igen. Han er ikke det værd, hvis han i sidste ende ikke laver andet end at såre dig.

På den anden side - har I snakket om tingene? For det var måske også en mulighed så. Hvis i laver nogle "grund regler" som fx. ikke bare at blive ude til sent på natten, hvis ikke det er aftalt og at han ikke hver dag skal ses med venner - men også have tid til dig.

Vil gøre alt hvad jeg kan for at ikke ''bare''at sige okay så !
Vi har snakket om det mange gange, og hver gang bliver det lavet om til hans egen fordel, dvs når jeg siger: skat det gør mig kedafdet at du er ude så sent med dine venner så tit, så siger han bare at han jo skal nyde sin ungdom, og ikke kan holde ud at sidde det samme sted

Anmeld

31. marts 2013

Smilehul

Det er da bare noget fis, synes jeg. Hvis han ikke har viljen til at ville være sammen med dig, ja så ... ved jeg sku ikke lige helt hans venner betyder jo umiddelbart mere det er jo okay, at han er sammen med andre end dig en gang i mellem, men altså hver dag til sent ude, forstår jeg ikke hvordan han vil mene, at jeres forhold skulle køre?

Jeg synes bestemt ikke, at du skal tilsidesætte DINE egne behov, for du mister bare dig selv i længden, går og er ked af det, tænker for meget.. Synes ikke du "bare" fortjener og sidde hjemme og vente på ham, altså ..

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Det er da bare noget fis, synes jeg. Hvis han ikke har viljen til at ville være sammen med dig, ja så ... ved jeg sku ikke lige helt hans venner betyder jo umiddelbart mere det er jo okay, at han er sammen med andre end dig en gang i mellem, men altså hver dag til sent ude, forstår jeg ikke hvordan han vil mene, at jeres forhold skulle køre?

Jeg synes bestemt ikke, at du skal tilsidesætte DINE egne behov, for du mister bare dig selv i længden, går og er ked af det, tænker for meget.. Synes ikke du "bare" fortjener og sidde hjemme og vente på ham, altså ..

Han siger han skiftes til at være sammen med sine venner og jeg. Fordi når han er sammen med sine venner kan han drikke bajere og spille playstation og hvad de nu laver uden at skulle tænke på mig,

Har fx ikke hørt fra ham hele weekenden og syntes bare han virker total ligeglad og kold, gider ikke bare vente, og lade ham tro jeg venter

Anmeld

31. marts 2013

Smilehul

Igen fortjener at vente på dén måde!

Jeg synes, du skal prøve at hygge dig med dig selv. Lav noget let og lækkert tapas, en god vin. Gå i et laaaangt bad, smør dig ind i lotion, ta hyggetøjet på og ENJOY

Sæt noget musik på, dans - VÆR DIG SELV.

Anmeld

31. marts 2013

Rockertand

Smilehul skriver:

Jeg synes, du skal prøve at hygge dig med dig selv. Lav noget let og lækkert tapas, en god vin. Gå i et laaaangt bad, smør dig ind i lotion, ta hyggetøjet på og ENJOY

Hvad skal hun gøre med vinen?

Til TS: Havde I ikke snakket om spillereglerne inden graviditeten?

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Hehe har slet ikke set din besked før nu, og sjovt du siger det, har lige nydt et lækkert måltid mad, dog ikke vin til, men et dejligt koldt glas mælk hi hi så har jeg lige været i et laaangt lækkert bad, barberet ben og rigtig nydt mig selv, og smurt mig ind i creme, hi hi, sidder nu i nattøjet, og hygger mig

Anmeld

1. april 2013

Smilehul

Det er jo klart, hvis man er gravid, at man ikke drikker vin .. men synes bare jeg læste i farten, at hendes barn var "stor"

Anmeld

1. april 2013

Wik

Hvordan er dit eget liv? Altså i forhold til veninder venner, og sjov i din fritid?

Jeg ved ikke hvor unge han er, men hvis du skal have en far til dit barn i din kæreste, så vil du få brug for en mand der er mere på, altså opmærksom og priotere sig selv i mindre omfang. 

Man skal selvfølgelig bevare sig selv, og han skal selvfølgelig til spilleaften eller bytur med vennerne til sent en gang imellem, ligesom du skal noget, men kommer det ikke til ham som en selvfølge kommer det nok ikke af sig selv.

Jeg gad godt spørger din x eller far til barnet om man vil, hvordan han har tænkt sig at være noget som helst, hvis han er uvenner med dig, har dårlig kommunikation eller ikke kontakter dig i flere dage. Når du får dit barn, vil du jo aldrig kunne lade din barn være ved sin far, hvis du er utryg ved hans handlen og væren. 

Jeg ved ikke om du kan bruge noget som helst til noget, men mit råd må være: Husk dig selv, og se om du kan tage det her så alvorligt og sagligt som muligt, selvom du har følelser i klemme, et dårligt forhold til faren hvad enten man er sammen eller ej er dårlig for både dig og barnet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.