Kravlegård ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

PernilleogLouis

Ja havde vi - købte den da vi også har hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

frk andreasen

jeg havde ik til min første, men til den mellemste fik vi en pga træk fra gulvet og hundene og bruger den til vores mindste nu. hun elsker at ligge deri med bar numse og lufttørre
knus

Anmeld

1. april 2013

lycly

Jeg har aldrig brugt kravlegård, men hvis jeg havde hunde rendende rundt så ville jeg helt klart bruge en

Anmeld

1. april 2013

Thalia

Vi har en kravlegård, og var enormt glade for at bruge den til Victor da han blev født. Vi har ingen dyr, men vi boede dengang i en lejlighed hvor der godt kunne være lidt fodkoldt, og derfor var det rart at kunne hæve den lidt op fra gulvet.

Victor er 1½ år yngre end Sebastian, og vores tanke var også at kravlegården skulle være Victors fristed, både i forhold til når Sebastian gerne ville dimse ham, men også for at vi ikke konstant skulle minde Sebastian om at passe på babyen når han legede eller kørte scooter. Der skulle være plads til dem begge, og det skulle ikke være konstant irriterende at være blevet storebror.

Vi fandt den frem igen da vi fik Daniel i sommers, men nu bor vi i hus og storebrødrene er så store at det med hensynet til babyen ikke var noget probloem, og dermed var kravlegården unødvendig - og blv primært brugt til legetøj og stofbleer.

Men sådan generelt synes jeg at den kan være en rigtig fin hjælp at have. Man skal bare huske at det ikke er pokkers smart at putte babyerne ned i den når de er over 6 mdr gamle, fordi de til den tid har brug for gulvpladsen når de skal øve sig i at komme rundt. - Den er med andre ord kun smart i en kortere tidsperiode.

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Med hund var det så rart at have kravlegården og ville ikke have undværet den

Anmeld

1. april 2013

ano14316

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi går og overvejer at skulle have en kravlegård til lille manden... Skal siges vi har 2 hunde så tænkte det var en god måde at holde dem lidt adskildt nogen gange Så bebs ikke bliver over vaske hele tiden... 

Vil gerne høre for og imod... 

Vi havde en kravlegård og bruge den meget.. den var super god.. især da vores gulv var koldt og vi har hund...

Anmeld

1. april 2013

Lotus86

Vi havde til vores søn da han var lille, der havde vi også hund, og synes det var rart at jeg kunne lægge ham derop hvis jeg f.eks. lige var i bad eller lign.

Anmeld

1. april 2013

Aabye

Vi har en kravlegård.. Og hund.. Og kat.. 
Men det er faktisk rigtig sjældent vi bruger kravlegården.. For knægten gider den ikke. Han bliver bund hamrende hysterisk hvis vi lægger ham i den.. Der er ingen ting hvis vi lægger ham på gulvet på legetæppet.. 

Her går vi ikke så højt op i om drengene får hår på tøjet.. Vi har en slædehund. Og hun fælder ekstremt meget her op til sommer.. Men ikke desto mindre er vores børn ikke smurt ind i pels fra top til tå.. 

Anmeld

1. april 2013

tinasmor

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi går og overvejer at skulle have en kravlegård til lille manden... Skal siges vi har 2 hunde så tænkte det var en god måde at holde dem lidt adskildt nogen gange Så bebs ikke bliver over vaske hele tiden... 

Vil gerne høre for og imod... 

Vi brugte simpelthen bare tremmesengen. Vi kunne ikke se nogle grund til at købe en kravlegård. Når de er helt små, er en tremmeseng jo kæmpestor til dem. Når de bliver ældre, så kan jeg ikke se hvorfor et barn skal sidde på ét sted uden at kunne bevæge sig (kravle mv)

Men nu har vi jo heller ikke hund, så det er selvfølgelig ikke det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.