Kravlegård ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du en kravlegård?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.249 visninger
18 svar
4 synes godt om
31. marts 2013

Juni-barn

Hey piger.

vi går og overvejer at skulle have en kravlegård til lille manden... Skal siges vi har 2 hunde så tænkte det var en god måde at holde dem lidt adskildt nogen gange Så bebs ikke bliver over vaske hele tiden... 

Vil gerne høre for og imod... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

o1Mutte

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi går og overvejer at skulle have en kravlegård til lille manden... Skal siges vi har 2 hunde så tænkte det var en god måde at holde dem lidt adskildt nogen gange Så bebs ikke bliver over vaske hele tiden... 

Nu har jeg ingen børn, men hvis jjeg havde ville jeg klart anskaffe en kravlegård.. Især pga. at vi har 2 katte og en hund. For det første pga. at hunden ikke skal være over baby hele tiden og for det andet pga. hår... Der vil altid ligge hår efter dyrene lige meget hvor meget man gør rent

Jeg vil så (til den tid) købe en der kan hæves op

Anmeld

31. marts 2013

tarkoflen

Hvis vi havde hunde ville jeg købe en kravlegård, mest for at baby har en plads hvor hundene ikke kan komme til det ville jeg have det bedst med! Men da vi ingen dyr har, så bliver det vist bare et legetæppe på gulvet

Anmeld

31. marts 2013

Clisolka

Jeg havde ikke en kravlegård til Bella da hun var mindre, men jeg vil anskaffe en til lillebror/søster. Vi har "kun" 2 katte herhjemme og de  er ikke meget for børn, så de holder sig langt væk, men jeg er mere bekymret for Bella 

Anmeld

31. marts 2013

B&J

vi havde ikke en til daniel men der havde vi også kun kat men nu har vi hund og kat, og når jeg skal være gravid igen så er det stadig ingen kravlegård. kan ikke se hvad jeg skal bruge den til, vores hund kommer ikke og over vasker nogle så det er slet ikke slemt

Anmeld

31. marts 2013

Christina :-)

Jeg har købt den her til lillebror:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2013

LilleChelle

Vi bruger kravlegård. 

- Vi har hund, og selvom vi er overbeviste om at hun aldrig kunne finde på at gøre bassen noget, så kan man aldrig stole 100% på et dyr. 

Han har hans legesager deroppe, og et skumgulv foran hvor han ligger når vi har øje på ham  

Anmeld

31. marts 2013

Victoriasmor88

Jeg har ikke brugt kravlegård og kommer heller ikke til det Jeg accepterer selvfølgelig at andre gør det, men jeg bryder mig ikke selv om det koncept.. 

Anmeld

1. april 2013

serinasmor

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Har stemt nej ... Men havde haft en hvis vi havde haft hund ...

Anmeld

1. april 2013

Nadia&Daniel

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Fortryder vi ikke havde til Laura - så nu er der købt en til nr. 2 (som ikke er planlagt endnu )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.