Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Så ramte jeg 23+0 Jeg nyder påskeferien, hvor jeg er i gang med at bygge rede - har fået styr på en masse ting til den lille mand, og det giver bare ro i sindet at have lidt bedre styr på det hele Vægten siger indtil videre +6,5 kg - og de er bare kommet som et lyn fra en klar himmel.... jeg kan ikke rigtig forholde eller vænne mig til det, men sådan er det jo bare Derudover har jeg det godt og nyder at mærke ham..han giver besked hver dag, så det er bare dejligt Min kæreste mærker ham også i ny og næ Rigtig god påske til alle Til sidst lidt billeder...
Så ramte jeg 23+0
Jeg nyder påskeferien, hvor jeg er i gang med at bygge rede - har fået styr på en masse ting til den lille mand, og det giver bare ro i sindet at have lidt bedre styr på det hele
Vægten siger indtil videre +6,5 kg - og de er bare kommet som et lyn fra en klar himmel.... jeg kan ikke rigtig forholde eller vænne mig til det, men sådan er det jo bare Derudover har jeg det godt og nyder at mærke ham..han giver besked hver dag, så det er bare dejligt Min kæreste mærker ham også i ny og næ
Rigtig god påske til alle
Til sidst lidt billeder...
Dejlig update !! og hvor er det skønt i begge får lov til at mærke ham ! Du er bare så fiin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: Dejlig update !! og hvor er det skønt i begge får lov til at mærke ham ! Du er bare så fiin
Mange tak, hvor er du sød Ja det er bare det bedste at mærke ham!!!!
khaleesi skriver: WAUW hvor er du flot gravid!! Og sikke en fantastisk babyhule!
WAUW hvor er du flot gravid!!
Og sikke en fantastisk babyhule!
1000 tak hvor er du bare sød
Sikke en fin babyhule du har der.. Det at mærke liv er bare helt fantastisk, kan huske det fra jeg var gravid med min datter, og glæder mig til det i denne graviditet.
Cille12 skriver: Sikke en fin babyhule du har der.. Det at mærke liv er bare helt fantastisk, kan huske det fra jeg var gravid med min datter, og glæder mig til det i denne graviditet.
Mange tak Ja, det er noget af det mest fantastiske ved at være gravid! Og tillykke med graviditeten
emmagirl skriver: Mange tak Ja, det er noget af det mest fantastiske ved at være gravid! Og tillykke med graviditeten
Ja det er det glæder mig også til jeg kommer så langt.
Tak
Cille12 skriver: Ja det er det glæder mig også til jeg kommer så langt. Tak
det kan jeg godt forstå
Lotus86 skriver: Super fin babyhule
Super fin babyhule
1000 tak
Det er en super flot mave du har dig der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128