Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Super smuk som altid
Super smuk som altid
Årh 1000 tak, hvor er du sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk babymave
Babymor2010 skriver: Smuk babymave
1000 tak
emmagirl skriver: Så ramte jeg 23+0 Jeg nyder påskeferien, hvor jeg er i gang med at bygge rede - har fået styr på en masse ting til den lille mand, og det giver bare ro i sindet at have lidt bedre styr på det hele Vægten siger indtil videre +6,5 kg - og de er bare kommet som et lyn fra en klar himmel.... jeg kan ikke rigtig forholde eller vænne mig til det, men sådan er det jo bare Derudover har jeg det godt og nyder at mærke ham..han giver besked hver dag, så det er bare dejligt Min kæreste mærker ham også i ny og næ Rigtig god påske til alle Til sidst lidt billeder...
Så ramte jeg 23+0
Jeg nyder påskeferien, hvor jeg er i gang med at bygge rede - har fået styr på en masse ting til den lille mand, og det giver bare ro i sindet at have lidt bedre styr på det hele
Vægten siger indtil videre +6,5 kg - og de er bare kommet som et lyn fra en klar himmel.... jeg kan ikke rigtig forholde eller vænne mig til det, men sådan er det jo bare Derudover har jeg det godt og nyder at mærke ham..han giver besked hver dag, så det er bare dejligt Min kæreste mærker ham også i ny og næ
Rigtig god påske til alle
Til sidst lidt billeder...
Rigtig fin babyhule
AnnL skriver: Rigtig fin babyhule
Mange tak
Smuk baby-hule Skønt både du og manden mærker den lille basse!
Super god påske til dig også og selvfølgelig også til baby
Juliekp skriver: Smuk baby-hule Skønt både du og manden mærker den lille basse! Super god påske til dig også og selvfølgelig også til baby
Hehe, mange tak Ja, det er bare skønt. Det er ligesom om at det går mere op for ham nu, at der faktisk er et levende væsen inde i min mave
emmagirl skriver: Hehe, mange tak Ja, det er bare skønt. Det er ligesom om at det går mere op for ham nu, at der faktisk er et levende væsen inde i min mave
Ja det jo klart, nu kan han jo endelig mærke ham Men er nok også gået op for ham, fordi du nu har fået en ''stor'' fin mavse hehe
Juliekp skriver: Ja det jo klart, nu kan han jo endelig mærke ham Men er nok også gået op for ham, fordi du nu har fået en ''stor'' fin mavse hehe
Jaa, selvfølgelig
WAUW hvor er du flot gravid!!
Og sikke en fantastisk babyhule!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128