Drømmer om projekt baby nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
2 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

Kender i det når alle omkring en bare bliver gravide på kryds og tværs, min søn er halvandet år nu og mine æggestokke står og klapre.. Manden min vil Ikke have flere børn, fordi han er bange for han ikke være der 100% for 2 børn..

Jeg kunne godt tænke mig at få en mere, men synes at bissen først skal starte i børnehave så når han er 3år så hat noget tid at løbe på..

er så skruk så jeg har fundet både drenge og pige navn 

Årh babyer er da bare det skønneste 

Ville ikke så meget med dette indlæg havde bare brug for at få lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Kender i det når alle omkring en bare bliver gravide på kryds og tværs, min søn er halvandet år nu og mine æggestokke står og klapre.. Manden min vil Ikke have flere børn, fordi han er bange for han ikke være der 100% for 2 børn..

Jeg kunne godt tænke mig at få en mere, men synes at bissen først skal starte i børnehave så når han er 3år så hat noget tid at løbe på..

Anmeld

1. april 2013

Miss-86

Jeg kender det - Her er det bare lige at få ham med på et nr.1 barn

Anmeld

10. maj 2013

malenemusen

Anonym skriver:

Åhh jeg kender det, her er manden 100 % sikker på han ikke ønsker flere børn. Vi har været sammen i 12 år, gift i 3 år og har en lille bandit på 1 år.... jeg aner slet ikke hvordan jeg skal kunne leve kun med er barn

Har du en god plan til at få overalt din mand til en 2'er?

Anmeld

10. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi vil heldigvis gerne have en mere,begge to. Men vi er ikke helt enige om hvornår!!   Jeg vil virkelig gerne prøve til efteråret, hvor vores dreng bliver 2år. Min kæreste kan sagtens vente længere, og føler at han har nok "baby" i vores dreng lige nu.  Håber han ændre mening efter sommerferien, så der ikke bliver mere end 3år imellem dem. 

Ser babyer overalt, og er allerede ved at overveje om vi skal ha en kombivogn i stedet for, til den næste og hvilken.. Og tænker indretning af fælles børneværelse.. Det står virkelig skidt til med skrukkeriet 

Anmeld

10. maj 2013

Miss-86

Jeg kender det - Eller dvs. jeg er bare skruk efter at få nr. 1 barn :/
Bestemt ikke sjovt at have det sådan.

Jeg håber din mand ændrer mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.