AV for ind i .... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

LineD

haps skriver:

Føj for den.. hvad sagde jordemoren? Bør du ikke bare passe godt på dig selv og forblive sygemeldt evt deltids og så bare have få timer hver dag.. Er selv sygeplejerske, så jeg får "bare" et kontor job, men du kan da ikke hjælpe nogen når du har det sådan?

Jordemoderen sagde at det var helt usansynligt jeg kunne arbejde igen, i hvertfald de timer jeg har, men igen, så er det jo min praktiserende læge der har det sidste ord...

Og jeg må indrømme, hvis jeg skulle vælge mellem at tage op til hende eller på arbejde, vel vidende om konsekvenserne, så tog jeg på arbejde...

Jeg elsker mit job, men ikke for enhver pris, nu skal jeg så kun arbejde i morgen, så har jeg ferie til 5 juli, og så SKAl jeg have en snak med lægen og chefen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

haps

LineD skriver:

Jordemoderen sagde at det var helt usansynligt jeg kunne arbejde igen, i hvertfald de timer jeg har, men igen, så er det jo min praktiserende læge der har det sidste ord...

Og jeg må indrømme, hvis jeg skulle vælge mellem at tage op til hende eller på arbejde, vel vidende om konsekvenserne, så tog jeg på arbejde...

Jeg elsker mit job, men ikke for enhver pris, nu skal jeg så kun arbejde i morgen, så har jeg ferie til 5 juli, og så SKAl jeg have en snak med lægen og chefen...

Lyder som en ret god ide.. Ønsker dig held og lykke med det.. og rigtig god bedring (selvom det nok ikke hjælper)  pas på dig selv og den lille guldklump..

Anmeld

28. juni 2009

LineD

Så er der en lille opdatering.
I fredags blev jeg sendt hjem fra arbejdet med mange smerter, og beskeden fra chefen om at de ikke vil se mig på arbejde før efter barsel. Så nu står den på fysio i morgen og læge tirsdag... og så må jeg tage den derfra.

Anmeld

28. juni 2009

Betina88

LineD skriver:

Så er der en lille opdatering.
I fredags blev jeg sendt hjem fra arbejdet med mange smerter, og beskeden fra chefen om at de ikke vil se mig på arbejde før efter barsel. Så nu står den på fysio i morgen og læge tirsdag... og så må jeg tage den derfra.

Håber virkelig at fysio ka' hjælpe dig mod smerten .. Og hva' lægen siger til dig , er jeg spændt på at høre ..

Anmeld

30. juni 2009

LineD

En lille update efter et 2 min. besøg hos lægen, er nu sygemeldt resten af graviditeten og har fået bælte, lagen og noget graviditetssvæmning + fys jeg skal gå til...

Så nu ser det ud til jeg kan nyde bejs lidt og komme til kræfter igen...

Knus en meget lettet Line.

Anmeld

30. juni 2009

Betina88

LineD skriver:

En lille update efter et 2 min. besøg hos lægen, er nu sygemeldt resten af graviditeten og har fået bælte, lagen og noget graviditetssvæmning + fys jeg skal gå til...

Så nu ser det ud til jeg kan nyde bejs lidt og komme til kræfter igen...

Knus en meget lettet Line.

Ej , hvor dejligt .. Så håber jeg at det virker ..

Anmeld

30. juni 2009

Cris

Det lyder ikke godt, at du har så mange smerter! Det er jeg ked af det at høre... Jeg troede ellers, at det ville være en god løsning at arbejde deltid, men det kunne blive for meget alligevel...

Så må du prøve at finde en ny rutine med nye aktiviteter som du kan tåle og som gøre at ventetiden ikke bliver for langt!

Anmeld

30. juni 2009

Cris

Faktisk vidste jeg ikke så meget om bækkenløsning og jeg skulle google det

http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/b%C3%A6kkenl%C3%B8sning.asp

Anmeld

30. juni 2009

LineD

Betina: ja det er rart at kunne se lidt fremad nu!

Chris: Jeg vidste heller ikke selv det kunne gøre så ondt, jeg troede det bare var ligamentsmerter i starten men da smerten bare tog til igen og igen måtte jeg jo til lægen...

Ja nu er det bare at se frem af, og holde mig igang så godt som muligt med det jeg nu kan tåle...!

Anmeld

30. juni 2009

Bubbi

Er glad for at høre, der er blevet fundet en løsning Nu kan du rigtig nyde at være gravid i dit eget tempo, uden at skulle gå med en dårlig samvittighed i nakken..

Så er det at huske og lytte til kroppen og slappe af når du har behov for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.