AV for ind i .... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
22 svar
1 synes godt om
25. juni 2009

LineD

Hej alle i dejlige tøser!
Ja idag var så min første dag tilbage på arbejdsmarkedet efter 1½ mdr sygemelding med bækkenløsning.
På lægens ordre startede jeg på fuld tid idag, og hold da OP hvor var det bare skønt at være tilbage, det skal der slet ingen tvivl være om...

Men for pokker hvor tårerne triller ned af kinderne nu, hvor har jeg bare ondt i bækken og lænd kan hverken stå, gå eller ligge uden det bare gør afsindigt ondt..
Har taget en enkelt pinex, men den virker bare ikke (big surprise)...

Kan slet slet slet ikke overskue at skulle igennem det hele igen i morgen..
ØV hvor er jeg ked af det, havde SÅDAN glædet mig til at starte, og så er det bare sådan en øv dag...

Min chef sagde så inden jeg tog hjem at jeg kun skulle arbejde deltid (7-13) hver dag da 7-15 virkede som alt for meget i hendes øjne, men allerede halv 12 hvor jeg bare færdig...
Og jeg havde kun 3 borgere... Det vildeste jeg nok gjorde var at skifte sengetøj og sidde på hug for at give strømper/sko på... (Læs: Passet godt på mig selv)

Øv, ville ikke det store med indlæget, havde bare sådan brug for lige at lette brystet lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

A.

ja det er bare ØV kan du ikke prøve arb på deltid.. og se om det hjælper?  jeg var sygemeld da jeg var ca 12 uger henne og resten af graviditet øv øv

Anmeld

25. juni 2009

Betina88

Ej , hvor er det trist at du har så ondt fra arbejde ..

Hvor er det egentlig du arbejder henne siden du ka' få så ondt i lænden og bækken ?

Anmeld

25. juni 2009

LineD

Betina88 skriver:

Ej , hvor er det trist at du har så ondt fra arbejde ..

Hvor er det egentlig du arbejder henne siden du ka' få så ondt i lænden og bækken ?

Jeg er social og sundhedshjælper på et plejehjem...
Men smerten er jo nok i forbindelse med graviditeten,¨...
Kan kun håbe det går bedre i morgen...

Anmeld

25. juni 2009

Betina88

LineD skriver:

Jeg er social og sundhedshjælper på et plejehjem...
Men smerten er jo nok i forbindelse med graviditeten,¨...
Kan kun håbe det går bedre i morgen...

Det ka' faktisk godt være at det er i den forbindelse .. Men lad os håbe på at det er overstået i morgen ..

Anmeld

25. juni 2009

haps

LineD skriver:

Hej alle i dejlige tøser!
Ja idag var så min første dag tilbage på arbejdsmarkedet efter 1½ mdr sygemelding med bækkenløsning.
På lægens ordre startede jeg på fuld tid idag, og hold da OP hvor var det bare skønt at være tilbage, det skal der slet ingen tvivl være om...

Men for pokker hvor tårerne triller ned af kinderne nu, hvor har jeg bare ondt i bækken og lænd kan hverken stå, gå eller ligge uden det bare gør afsindigt ondt..
Har taget en enkelt pinex, men den virker bare ikke (big surprise)...

Kan slet slet slet ikke overskue at skulle igennem det hele igen i morgen..
ØV hvor er jeg ked af det, havde SÅDAN glædet mig til at starte, og så er det bare sådan en øv dag...

Min chef sagde så inden jeg tog hjem at jeg kun skulle arbejde deltid (7-13) hver dag da 7-15 virkede som alt for meget i hendes øjne, men allerede halv 12 hvor jeg bare færdig...
Og jeg havde kun 3 borgere... Det vildeste jeg nok gjorde var at skifte sengetøj og sidde på hug for at give strømper/sko på... (Læs: Passet godt på mig selv)

Øv, ville ikke det store med indlæget, havde bare sådan brug for lige at lette brystet lidt...

Av for skidt da.. Hvordan kan det være du skal starte på fuldtid?

Jeg har begyndende bækkenløsning og min læge siger at jeg skal passe på mig selv og køre på indtil smertegrænsen og hvis det er for slemt må jeg tage en sygedag.. Skal muligvis til at starte på noget træning i forbindelse med svangreamb. som kører nogen kurser for dem/os med bækkenløsning..

Hvor har du ondt henne af eller dine symp? og hvordan startede det?

Håber det går bedre i morgen..

Helene 21+5

Anmeld

25. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Det have jeg med begge mine to børn værste med min datter og sygmeldt pga det og meget andet fra uge 18-19 menere jeg..

Du blever da nødtil af komme på deltid eller sygmeldes resten af tiden.

Jeg er selv lige bleve sygmeldt i tirsdags.
Jeg er i aktiveringen.Men er nu sygmeld resten af tiden pga underlive..Så jeg ikke føde nu...
udover det skal jeg jo så igang med af søge pension pga min ryg jeg må slet ikke løfte nået tungt.
og pga min sygdom panik angst og stress..Pga min meget hårde opvækst..Det har taget mig 8 år af overveje pension...
Og kan godt se de nok har ret det er det bedste for mig og kan komme og gå som jeg vil i et skånejob.

Min veninde blev sygmeld fra uge 16 pga bækkeløsningen så hun ikke født med et osv.. Hun kunne dårlig går osv som du skriver...

Mvh Henriette 14+0

Anmeld

25. juni 2009

Nanna1985

Jeg ville lytte til din krop.. Når du har så ondt, så er det tydeligt at du ikk kan klare det.. Desværre.. Jeg ville gå til lægen og snak med din chef, så kan i måske finde en løsning med 3-4 timer om dagen og ikk  mere

Anmeld

25. juni 2009

LineD

haps skriver:

Av for skidt da.. Hvordan kan det være du skal starte på fuldtid?

Jeg har begyndende bækkenløsning og min læge siger at jeg skal passe på mig selv og køre på indtil smertegrænsen og hvis det er for slemt må jeg tage en sygedag.. Skal muligvis til at starte på noget træning i forbindelse med svangreamb. som kører nogen kurser for dem/os med bækkenløsning..

Hvor har du ondt henne af eller dine symp? og hvordan startede det?

Håber det går bedre i morgen..

Helene 21+5

Jeg fik symptomer på bækkenløsning allerede omkring uge 12, med MANGE skarpe smerter i lænden, og de "skyder" ligesom ned i benene, hofterne gjorde/gør ondt hver gang jeg tager et skridt (som om der er grus i) og så føles det sådan somom, jeg går en retning og underlivet en anden, det er lidt svært at forklare.

Lægens forklaring på hun synes jeg skulle begynde fuldtid efter 1½ mdr komplet sygemeldig var at "Det er jo fjollet at være sygemeldt hele graviditeten, der er jo lang tid til termin" ...

Det der bekymrer mig, (jeg delte bekymringen med JDM) er endvidere at jeg har det der hedder en Svær Morbus Scheuermann i lænden, som har resulteret i 3 diskusprolapser som følge af slid på hvirvlerne, denne sygdom i sig selv gør bare HAMMER ondt, jeg har nævnt det for lægen, men hun var forvirret den dag og jeg følte slet ikke hun lyttede og jeg følte mig egentlig bare løbet over ende.

Jeg skal måske tilføje hun er min nye læge efter min egen for nylig stoppede pga. kræft... Og jeg er bare ikke tryg ved det hele...

Så alt dette kogt sammen med denne dårlige arbdejsdags oplevelse oveni, har bare helt taget modet af mig.

- Ligger stadig ubevægelig i sengen af smerter... Men håber at lidt søvn kan klare lidt af smerterne (hvis jeg kan sove)...

ØV for et pylreindlæg... men er bare så... Aaaarg på situationen..

Anmeld

25. juni 2009

haps

Føj for den.. hvad sagde jordemoren? Bør du ikke bare passe godt på dig selv og forblive sygemeldt evt deltids og så bare have få timer hver dag.. Er selv sygeplejerske, så jeg får "bare" et kontor job, men du kan da ikke hjælpe nogen når du har det sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.