LuLy skriver:
Undskylder lige på forhånd for et rimelig negativt indlæg. Har bare brug for at komme UD med det 
Jeg har en af de der dage hvor det bare er FORFÆRDELIGT at være gravid. Jeg synes generelt ikke at det er hyggeligt at være gravid og det kommer jeg aldrig til at synes. Jo, i små glimt når min kæreste sidder og snakker med maven osv. Men thats it. Men det må man ikke sige højt. For når jeg siger sådan, så siger folk "ej du har jo så lille en mave og tænk på dem der tager 25 kg på og har bækkenløsning". JA der er da mange der decideret lider under en graviditet og som da sikkert har det værre end mig. Men betyder det så at jeg ikke må brokke mig? Det synes jeg ikke er fair.
Og bare fordi jeg "kun" har taget 7 kg på og det hele sidder på maven, så har jeg altså stadig 2,5 kg baby i maven og det er sgu tungt.
Er det bare mig der er et pive hovedet? Er jeg virkelig den eneste med en forholdsvis problemfri graviditet som alligevel ikke stråler af lykke og velbehag hver dag?
Hvor er det fedt med sådan et indlæg...
Har det nøjagtig ligesådan..
Dog er jeg kun 18 uger henne.. har taget 7 kg (på mave, baller, røv,lår) på og jeg hader det..Jeg synes det er ufedt at være gravid..
Jaja.. alle siger "jamen tænkt på hvad der kommer ud af det..." det kan jeg slet ikke bruge til noget.. jeg VED GODT hvad der kommer ud af det og det glæder jeg mig selvfølgelig til, men lige nu (og de sidste 3 måneder) har jeg haft det ad helvede til.. ligner noget der er løgn, er træt og går i seng halv ti på en fredag..
Jeg har haft kvalme, men ingen opkastninger, været utilpas døgnet rundt, men har dog stadig kunne tage på arbejde osv. Nu har jeg det meget bedre, men jeg synes stadig det sucks big time at være gravid... det er slet ikke mig..
Det er rigtig svært for andre at forstå.
Jeg har det rigtig svært med den glæde andre har på mine vegne..for den glæde har jeg ikke selv (selvom jeg glæder mig til at se den lille baby). Jeg kan bare ikke være helt oppe og ringe over det lige nu...
Det er svært at forklare... Jeg ER lykkelig indeni.. men udenpå er jeg ikke.. der er jeg bare hende den chubby der ikke orker så meget og synes det meste ved en graviditet er ufedt...
Tak for din ærlighed 
Så er jeg ikke helt alene 
D.
Anmeld