Hvornår forsvandt jeres kvalme ??? -Tvillingegravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

Viventerjer

Dulgretz skriver:

Nej det varede til og med uge 11.. Den kom lidt igen nogle gange når jeg børstede tænder eller ved bestemte madvarer.. Men jeg har faktisk ingen gener haft siden uge 11.. Er nu i uge 31 og har lidt halsbrand nogle aftner, men ellers har jeg det helt fantastisk.. Hverken ondt i ryggen eller noget.. Så selvom man venter tvillinger kan man altså godt have en nem graviditet  hvis man ser bort fra hvor besværligt det er at få sko og strømper på

Okay, jamen det kan jeg også se igennem.. Glæder mig til jeg igen har overskud til at tage ud og opleve nogle ting og sager Virker bare pænt uoverskueligt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Viventerjer

twinny skriver:

Jeg havde aldrig kvalme.
Jeg fik dog vildt halsbrand, da drengene var store i min mave. fordi de pressede på min mavesæk.
Det kom fra uge 30 tror jeg. kan ikke huske det helt.

Være glad for det Hehe

Uhh jeg glæder mig enormt til at få overskuddet og energien tilbage

Anmeld

29. marts 2013

Viventerjer

Kofoed. skriver:

fra 3+ til 18+, derefter blev det til halsbrand.

Uhhhh havde sådan forventninger om at det ville overstås her søndag hvor jeg er 12+0 .. Men min fornuft siger mig det ikke forsvinder før senere

Anmeld

29. marts 2013

Dulgretz

Viventerjer skriver:

Okay, jamen det kan jeg også se igennem.. Glæder mig til jeg igen har overskud til at tage ud og opleve nogle ting og sager Virker bare pænt uoverskueligt nu

Jeg håber for dig at det snart bliver bedre, det gør det jo heldigvis for de fleste

Anmeld

29. marts 2013

Viventerjer

Dulgretz skriver:

Jeg håber for dig at det snart bliver bedre, det gør det jo heldigvis for de fleste

Ja håber jeg også mange tak

Anmeld

29. marts 2013

Kofoed.

Viventerjer skriver:

Uhhhh havde sådan forventninger om at det ville overstås her søndag hvor jeg er 12+0 .. Men min fornuft siger mig det ikke forsvinder før senere

Det er meget forskelligt, men når det er tvillinger, har man jo dobbelt så meget hormon i kroppen end ellers, så det gør normalen utilregnelig, så at sige. Men jeg blev tilbudt akupunktur, det tog toppen, så det var til at holde ud, plus jeg var så heldig, så jeg ikke brækkede mig.

Anmeld

29. marts 2013

Viventerjer

Kofoed. skriver:

Det er meget forskelligt, men når det er tvillinger, har man jo dobbelt så meget hormon i kroppen end ellers, så det gør normalen utilregnelig, så at sige. Men jeg blev tilbudt akupunktur, det tog toppen, så det var til at holde ud, plus jeg var så heldig, så jeg ikke brækkede mig.

Ja, det har du ret i jeg har faktisk nåle fast siddende i ørene og har haft det nogle uger .. Tør ikke og lade være med at få dem lagt, men kvalmen er ikke væk Bruger de der sea band, men syntes ikke rigtig de hjælper mere !! Jeg har også normalt meeeget svært ved at kaste op, men har formået det flere gange i denne omgang

Kan vel ikke rigtig gøre andet end at vente på at det stopper

Anmeld

29. marts 2013

Faith

Jeg er en af de heldige der ikke havde skyggen af kvalme. Jo jeg kan huske jeg sad en aften ved aftensmaden og tænkte "Puh ha der fik jeg lige kvalme". Og så spiste jeg ellers videre

Til gengæld havde jeg den ondeste halsbrand fra uge 25 ca. Kunne nærmest ikke ligge ned

Anmeld

29. marts 2013

Majeha

Viventerjer skriver:

Øv ked af høre du mistede .. Fandt man ud af hvorfor ??

Nej, det var en sen abort, hvor min krop gik i "fødsel". De levede begge til lige inden de blev født. Der blev aldrig fundet en grund.

Anmeld

30. marts 2013

Malene84

Viventerjer skriver:

Hej jeg har siden 4+ haft kvalme og madlede i døgndrift..

Hvornår forsvandt jeres kvalmen, kære tvillingegravide og tvillingeforældre

Knus

pyh havde kvalme fra uge 4 til uge 20  Kan tydeligt huske, at jeg fulgte nøje med i graviditetsbøgerne - og der stod at det tit forsvandt efter uge 12 (normal graviditet)! men sådan skulle det jo så ikke gå. Til gengæld var det en drømme graviditet derefter  held og lykke og jeg håber din kvalme forsvinder snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.