Hvornår forsvandt jeres kvalme ??? -Tvillingegravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.272 visninger
30 svar
2 synes godt om
29. marts 2013

Viventerjer

Hej jeg har siden 4+ haft kvalme og madlede i døgndrift..

Hvornår forsvandt jeres kvalmen, kære tvillingegravide og tvillingeforældre

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Miss Church

Viventerjer skriver:

Knus

Min kvalme startede i 5+ og forsvandt først i 20+  Alle dage havde jeg døgn kvalme. Men ribena var min bedste ven  

Håber ikke at du skal have kvalme så længe 

Anmeld

29. marts 2013

Dulgretz

Viventerjer skriver:

Knus

Min kvalme kom i uge 4 og forsvandt omkring uge 11.. Den lå og ulmede i baggrunden hele tiden og blev ekstra voldsom hvis jeg var sulten, så for mig var nøglen at spise... Det resulterede så også i en vægtstigning på 3 kilo

Anmeld

29. marts 2013

Majeha

Kvalmen forsvandt først i uge 15/16. Mistede dem så et par uger efter, men det er den eneste graviditet, hvor jeg har haft kvalme.

Anmeld

29. marts 2013

Viventerjer

Miss Church skriver:

Min kvalme startede i 5+ og forsvandt først i 20+  Alle dage havde jeg døgn kvalme. Men ribena var min bedste ven  

Håber ikke at du skal have kvalme så længe 

Tak for svaret søde

Ja håber snart det forsvinder

Anmeld

29. marts 2013

Viventerjer

Dulgretz skriver:

Min kvalme kom i uge 4 og forsvandt omkring uge 11.. Den lå og ulmede i baggrunden hele tiden og blev ekstra voldsom hvis jeg var sulten, så for mig var nøglen at spise... Det resulterede så også i en vægtstigning på 3 kilo

Puha, var kvalmen der hele graviditeten igennem, sådan ulmende i baggrunden?? Er 11+5 og har svært ved at se enden på kvalmen efterhånden

Anmeld

29. marts 2013

Viventerjer

Majeha skriver:

Kvalmen forsvandt først i uge 15/16. Mistede dem så et par uger efter, men det er den eneste graviditet, hvor jeg har haft kvalme.

Øv ked af høre du mistede .. Fandt man ud af hvorfor ??

Anmeld

29. marts 2013

Dulgretz

Viventerjer skriver:

Puha, var kvalmen der hele graviditeten igennem, sådan ulmende i baggrunden?? Er 11+5 og har svært ved at se enden på kvalmen efterhånden

Nej det varede til og med uge 11.. Den kom lidt igen nogle gange når jeg børstede tænder eller ved bestemte madvarer.. Men jeg har faktisk ingen gener haft siden uge 11.. Er nu i uge 31 og har lidt halsbrand nogle aftner, men ellers har jeg det helt fantastisk.. Hverken ondt i ryggen eller noget.. Så selvom man venter tvillinger kan man altså godt have en nem graviditet  hvis man ser bort fra hvor besværligt det er at få sko og strømper på

Anmeld

29. marts 2013

twinny

Jeg havde aldrig kvalme.
Jeg fik dog vildt halsbrand, da drengene var store i min mave. fordi de pressede på min mavesæk.
Det kom fra uge 30 tror jeg. kan ikke huske det helt.

Anmeld

29. marts 2013

Kofoed.

fra 3+ til 18+, derefter blev det til halsbrand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.