Anthons længe ventede fødsel! LANGT ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

AnthonsMor

Maja88 skriver:

Nå ja og brystvortecreme.. uld indlæg

Ja må hellere have fat i en pumpe..
Bruge creme og uldindlæg allerede, og synes ikke rigtig det er så godt.. og derudover bruger jeg suttebrikker, så han ikke kan sutte så skævt som han ellers gjorde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

AnthonsMor

StineW79 skriver:

Stort tillykke med ham! Hvor er han sød og fin!

Til dine bryster vil jeg gerne anbefale brystvorte creme fra Matas. Det redet helt sikkert min bryster og amning første gang!., vh stine

Bruger allerede creme, sådan en lilla én, Lani(et eller andet) tror jeg den hedder?

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Det er en 56 og den er aaaaaaaaalt for stor til ham, men han nyder at sove i den

okay, så bliver den sikkert også for stor til vores dreng, men tror jeg tager den med alligvel

Anmeld

28. marts 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

okay, så bliver den sikkert også for stor til vores dreng, men tror jeg tager den med alligvel

Ja gør endelig det! Hellere for stort end for småt!

Anmeld

28. marts 2013

Monski

Martsbaby skriver:

Tusind tak!
Ja, det er et dejligt navn Det var min kæreste der bare ville have det der H med

Det kan jeg godt forstå han ville

Anmeld

28. marts 2013

BigHope13

Puha lyder til at have været en hård omgang. Godt at høre i er kommet hjem og kan starte jeres nye liv med lille anton som i øvrigt ser gude lækker ud

Anmeld

29. marts 2013

Maja88

Martsbaby skriver:

Ja må hellere have fat i en pumpe..
Bruge creme og uldindlæg allerede, og synes ikke rigtig det er så godt.. og derudover bruger jeg suttebrikker, så han ikke kan sutte så skævt som han ellers gjorde!

Jeg brugte brikker og hun fik.næsten suttet den af

jeg pumpede ud og gav flaske i den periode jeg skulle hele..

lanitiol eller sådan noget ik.. er ikke så glad for den..

jwg brugte danatekt fra apoteket

Anmeld

29. marts 2013

MIWULA

Stort tillykke med ham og hold op hvor den fødsel minder om min søns. Hehe. han blev også taget med den hårde sugekop og ja den gør mega ondt.  Ikk nok med den så lige sprang af her og måtte op igen.  Aaaaaavvvv. Så kan godt følge dig. Og sikke en omgang med lillemanden håber i alle har det godt nu. 

Anmeld

29. marts 2013

L&V

Stort tillykke med den lækre knægt.. Det var da noget af en medfart i fil jer puha.. Dejligt i er hjemme nu så i kan finde en rytme. bepanthol creme er rigtig godt også en stor suttebrik og masser af luft..

Anmeld

29. marts 2013

Rikke S

En lang og sej omgang du/I har været igennem - men en fornøjelse at læse . Meget velskrevet, blev helt rørt og kunne genkende alle de følelser du gennemgik .

Kan kun sige én ting: ammebrikker, hurtigst muligt. Du kan jo stoppe med dem igen, når dine brystvorter er helet. Afsted til matas eller apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.