Anonym skriver:
ja alle ved nok hvem jeg er. det er mere mht nysgerrige uvedkommende der kunne kiogge her ind jeg er anno..
i morges da jeg stod op startede jeg med at brække mig.. mens jeg sad og sked... ja lækkert... men jeg gik så i bad bagefter og håbede på at få det bedre.. da jeg kl 7.30 absolut ikke havde fået det bedre, ringede jeg og meldte mig syg! jeg kunne næsten ikke få mig selv til det, da jeg er den eneste der har kunder på arb i dag. min chef har fri, og vi er ikke andre der kan overtage mit arb, end hende..
da jeg endelig ringer brokker hun sig helt vildt(kan godt forstå det da det er hendes eneste fridag og hun havde planer) men hvorfor skal det gå ud over mig!
det er hendes forretning! ikke min, og jeg ved det her smitter, så er det så fedt at tage afsted??!
nå men det sluttede da lige af med at hun så spurgte mig om jeg så tog hendes arb dag i morgen(hvor jeg har fri) når hun nu tog min i dag......
fuck det endte med at jeg gav mig til at tude.... hvorfor er man bange for at melde sig syg!?
hun fik så også rigtig hånligt sagt til mig, at nu måtte jeg jo ha en rigtig god fridag!
neeeeeeej jeg var gal.. og ked..
så nu har jeg i ren frustration været inde og kigge efter nyt job, men kunne ikke rigtig overskue hvad fanden det skulle være...
møg dag!
er i andres kollegaer også lige så afhænginge af jer hvis i blir syge??
Ja...helt vildt, her er det så ikke kun kollegaerne som er afhængige, men hele firmaet, for vi er kun lige det antal ansat som vi har arbejde til.
Hvis en er syg, må vi andre indhente det, og det er virkelig svært i den branche jeg er i, og især nu her hvor vi har fået ret mange nye kunder, fordi deres behov skal tilpasses først, og man skal finde ud af så umulig mange ting, det tager oseaner af tid at starte en ny kunde op, så ja vi har det også meget svært ved at melde os syge.
Til gengæld er det sådan at hvis vi er dårlige, sløje eller bare hænger lidt, så står cheferne på hovedet for at gøre os tilpasse. De køre os til lægen, de henter piller på apoteket, de laver the med honning i..de gør alt for at give et skulderklap for man er mødt op, og kæmper for firmaet.
Før jeg blev ansat, blev en af mine kollegaer kørt til læge, fik hendes barn og hende selv transporteret til pasningsordningen, og kørt hjem fra lægen igen...og for det ikke skal være løgn, så hentede de hende derhjemme og kørte hende hjem igen til fyraften...Alt sammen i bossens bil, af bossen!

altså den der med noget for noget, den gælder der hvor jeg jobber
Anmeld