Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er meget forskelligt, nogle lider så skrækkeligt og ander har det lige som mig jeg havde kun ondt i mine bryster de første 4uger også der efter var alt over....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mini us skriver: Jeg er 6+0 og har det også skidt. Har måtte melde mig syg på job de sidste to dage. Kæmpe hovedpine, svimmelhed og mega kvalme
Jeg er 6+0 og har det også skidt. Har måtte melde mig syg på job de sidste to dage. Kæmpe hovedpine, svimmelhed og mega kvalme
Det er bare SÅ træls Jeg har også haft 3 sygedage nu..
Krussedulle skriver: Indtil 5+ har jeg haft det normalt! Ingen symptomer, kun mega ømme babser! Fra 6+ har jeg nærmest ikke lavet andet end at kaste op! 6-14 gange dagligt! Har været indlagt flere gange pga dehydrering! Men senest 20+ er det stoppet, og de sidste 20-22 uger (ca) har været uden kvalme! kun halsbrand
Indtil 5+ har jeg haft det normalt! Ingen symptomer, kun mega ømme babser! Fra 6+ har jeg nærmest ikke lavet andet end at kaste op! 6-14 gange dagligt! Har været indlagt flere gange pga dehydrering! Men senest 20+ er det stoppet, og de sidste 20-22 uger (ca) har været uden kvalme! kun halsbrand
Puha, sikke en omgang Godt for dig at det er ved at være ovre! Det er da ikke til at holde ud i så lang tid
Rikke2404 skriver: Ja, som overskriften lyder - hvordan havde i det i jeres graviditet? Jeg er nu 6+4 og jeg har det SÅ dårligt efterhånden.. Total kvalme, har derfor ikke rigtig lyst til at spise noget. Menstruations smerter så det basker. Har de sidste 3 dage taget et par pernodiler hver dag, på et eller andet tidspunkt, for at holde det ud. Træthed! Sover fra kl. 20 om aftenen, til 8-9 stykker om morgenen. + middagslur, næsten hver dag! Og så er der lige en slem hovedpine oveni.. Skøn tilværelse.. Ved ikke om det er tidligt at have det sådan? Håber virkelig ikke der er noget galt? Skal først til læge d. 18/4.. Hvad med jer?
Ja, som overskriften lyder - hvordan havde i det i jeres graviditet?
Jeg er nu 6+4 og jeg har det SÅ dårligt efterhånden.. Total kvalme, har derfor ikke rigtig lyst til at spise noget. Menstruations smerter så det basker. Har de sidste 3 dage taget et par pernodiler hver dag, på et eller andet tidspunkt, for at holde det ud. Træthed! Sover fra kl. 20 om aftenen, til 8-9 stykker om morgenen. + middagslur, næsten hver dag! Og så er der lige en slem hovedpine oveni.. Skøn tilværelse.. Ved ikke om det er tidligt at have det sådan? Håber virkelig ikke der er noget galt? Skal først til læge d. 18/4..
Hvad med jer?
føler med dig og sender dig en krammer som min læge sagde til mig "jo flere gravditesgener, jo sundere er graviditeten i sig selv" (om det passer ved jeg ikke, men virkede positivt på mig) for så var der da en som havde det godt på bekostning af min elendighed fra uge 6 til 12, havde jeg et meget nært forhold til toilettet jeg havde det af H til, kastede konstant op og tabte mig 5 kilo ! kunne intet holde nede ... det var virkelig forfærdeligt.. ! men så forsvandt det, og udover noget besvær nyder jeg nu bare at være gravid
jeg havde som du og langt de fleste andre gravide, kvalme og var meget træt..
Jeg havde ingen gener overhovedet bortset fra ømme bryster og sådan var det igennem det meste af graviditeten. Middagsluren var et must eller bare søvn var et must, heldigvis var jeg studerende så kunne blive hjemme de dage hvor det var virkelig nødvendigt Det var skønt og så fik jeg en søn der var lige så god til at sove som moaren - så middagsluren er fortsat ind i vores dagligdag (NÅR det kan lade sig gøre!) mest i weekenderne. Og han er 3 år idag
Rikke2404 skriver: Puha, sikke en omgang Godt for dig at det er ved at være ovre! Det er da ikke til at holde ud i så lang tid
Akmese skriver: føler med dig og sender dig en krammer som min læge sagde til mig "jo flere gravditesgener, jo sundere er graviditeten i sig selv" (om det passer ved jeg ikke, men virkede positivt på mig) for så var der da en som havde det godt på bekostning af min elendighed fra uge 6 til 12, havde jeg et meget nært forhold til toilettet jeg havde det af H til, kastede konstant op og tabte mig 5 kilo ! kunne intet holde nede ... det var virkelig forfærdeligt.. ! men så forsvandt det, og udover noget besvær nyder jeg nu bare at være gravid
Årh, tak Du kan tro det også er dejligt at høre!
Glæder mig rigtig til at det her bøvl er over, så jeg kan begynde at se lidt lysere på det. Og nyde det lidt mere end jeg gør nu Det lyder til at du også har været hårdt ramt - øv hvor er det surt
Men vi får heldigvis en dejlig belønding i sidste ende
Rikke2404 skriver: Årh, tak Du kan tro det også er dejligt at høre! Glæder mig rigtig til at det her bøvl er over, så jeg kan begynde at se lidt lysere på det. Og nyde det lidt mere end jeg gør nu Det lyder til at du også har været hårdt ramt - øv hvor er det surt Men vi får heldigvis en dejlig belønding i sidste ende
Hvor er det dejligt at du er positiv på trods af du har det dårligt ! Det kan godt gøre det lidt svært at se længere frem Men ja i sidste ende er det helt sikkert det hele værd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128