Uge 9+1 og menssmerter - hurtig hjælp søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

tarkoflen

Jeg havde også mens smerter i den periode, og jeg snakkede med lægen, da jeg alligvel skulle derop, og fik at vide, at det er ligamentsmerter! Det er underlivet der allerede nu begynder at blive påvirket af hormonerne og det er helt normalt!

Jeg har spist røde bøffer hele graviditeten, bare ikke råt kød som carpaccio og tartar eller en bøf, som næsten ikke er stegt! Jeg har også spist sushi

Jeg håber du bliver beroliget og det går i sig selv igen!

Læg dig på sofaen og slap af og tag evt. en varmepude på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Clisolka

Jeg havde også stærke menssmerter i den periode, hvor jeg nogle dage blev meget nervøs, men nu er jeg 15+4 og oplever det ikke så tit mere 

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Ro på!!!

du kan overhoved ikke sætte de to ting sammen. 

Du må sagtens spise en bøf og sushi og lign. 

Du skal vist tage det med ro og nyde det. 

Du har mens-lign smerter fordi din livmoder giver sig. Det er helt naturligt og det skal den. 

Taaaaaaak;0)!

Blev bare lige bange og tænkte oh no og midt i påsken og alt det der;-)!

Men jeg tager den med ro så ;-)!

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er meget normalt med menslignende smerter, det er fordi livmoderen udvider sig

Grunden til man skal passe på med rødt kød er nogle bakterier som bla også kan være i afføringen fra udekatte, de kan gives videre til fosteret, som ved smitte har en lille risiko for at få nogle skader i hjernen og på øjnene. Alm oks tror jeg ikke der sker det store ved, men det er vigtigt at kød som vildt bliver gennemstegt

Tak for dit svar ;-)!!

Ja det var jo lige det jeg var bange for - men spiste kun det ude i siden af bøffen så håber ik der er sket noget!!

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg havde også mens smerter i den periode, og jeg snakkede med lægen, da jeg alligvel skulle derop, og fik at vide, at det er ligamentsmerter! Det er underlivet der allerede nu begynder at blive påvirket af hormonerne og det er helt normalt!

Jeg har spist røde bøffer hele graviditeten, bare ikke råt kød som carpaccio og tartar eller en bøf, som næsten ikke er stegt! Jeg har også spist sushi

Arh hvor rart at høre - det var virkelig det jeg havde brug for at høre;0)!

Tusind tusind tak for dit svar

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg havde også stærke menssmerter i den periode, hvor jeg nogle dage blev meget nervøs, men nu er jeg 15+4 og oplever det ikke så tit mere 

Anmeld

28. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tak for dit svar ;-)!!

Ja det var jo lige det jeg var bange for - men spiste kun det ude i siden af bøffen så håber ik der er sket noget!!

Bare rolig, alt med måde, har selv spist bøffer eller roastbeef i mine graviditeter, hvis man er vant til det gør det ikke så meget, jeg har holdt mig fra at prøve en masse nyt, eller begrænsede mængder. feks sushi på restauranter, holdt mig fra at spise en masse rovfisk, vildt som ikke er gennemstegt

Alt med måde, så passer man på mængderne sker der ikke noget

Anmeld

28. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Det samme her, med kødet, jeg holdte mig til den sushi jeg kendte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.