Hvad siger i til den her? Billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Muhmi

Jeg har kigget og kigget, vendt, drejet, set nedefra og oppefra, samt prøvet at gøre dine billeder til negativer... Men jeg kan stadig ikke se nogen anden streg, desværre....

Jeg håber at det blot er mine øjne der spiller mig et puds og at du selvfølgelig er gravid hvis det er ønsket  

Prøver lige at smide negativerne med herind, så kan det være at der er nogle andre der evt. kan se den, når nu jeg ikke kan

(Btw, jeg bruger briller, men har dem ikke på, det kan være derfor )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Uhh jeg ville købe en digital clearblue så har du vished og den kan sagtens opfange hcg inden testdag også. den koster godt nok lidt mere men det bedre end gå og vente på en tydelig streg

okey  Hva koster sådan en?

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har kigget og kigget, vendt, drejet, set nedefra og oppefra, samt prøvet at gøre dine billeder til negativer... Men jeg kan stadig ikke se nogen anden streg, desværre....

Jeg håber at det blot er mine øjne der spiller mig et puds og at du selvfølgelig er gravid hvis det er ønsket  

Prøver lige at smide negativerne med herind, så kan det være at der er nogle andre der evt. kan se den, når nu jeg ikke kan

(Btw, jeg bruger briller, men har dem ikke på, det kan være derfor )

Hehe hvor er du sød. Tak for det. Men kan faktisk heller ikk selv se stregen på billederne kun når jeg har den i hånden. Men tænker og prøve igen her imorgen  Har også lige taget mit P-plaster af idag så finder jeg jo nok ud af det hvis min mens kommer. Hihi

Anmeld

27. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Okey. Jeg er i uge 3+5 har jeg lige regnet ud. 

Hvorfor ikke vente og se om du går over tiden når du evt. kun er 3+5?

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Hvorfor ikke vente og se om du går over tiden når du evt. kun er 3+5?

Haha ja hvorfor ikk. Jeg har overhoved ikk tålmodighed til det. Slet ikk når det ikk er planlagt. 

Anmeld

27. marts 2013

Peanut

Kan kun se en streg  desværre

men sidder også fra smartphone,  så billedet kan ikke blive så stort. 

Anmeld

27. marts 2013

NovemberBaby2013

Kan kun se en streg. Negativ desværre .

Men jeg for dig!

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Anonym skriver:

okey  Hva koster sådan en?

Hmm jeg mener den koster omkring 100 kr. Så den er ret dyr, men billigt for at få vished synes jeg.

Anmeld

27. marts 2013

kriknu

hvis jeg tipper min skærm lidt kan jeg godt ane en svag streg på den øverste, men prøv med en clear blue! 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Hmm jeg mener den koster omkring 100 kr. Så den er ret dyr, men billigt for at få vished synes jeg.

Okey tak. Ja det jo det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.