Hvad siger i til den her? Billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
22 svar
12 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nu testet flere gange over 1 uge fordi jeg har haft symptomer på graviditet. 

Alle sammen har været negative men her til morgen og formiddag tester jeg så igen og får to teste der ligner hinanden hvor man kan se en skygge steg. 

Har taget et billed men er ikk sikker på i kan se stregen. Fortæl endelig hva i ser. 

Det er mig der også ligger under denne her debat 

https://www.baby.dk/debat/212357pi1/graviditet/hvad-tror-i-gravid-eller.aspx

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Mutti2B

Jeg ser en negativ test

Anmeld

27. marts 2013

Lullaby*

Anonym skriver:

Jeg har nu testet flere gange over 1 uge fordi jeg har haft symptomer på graviditet. 

Alle sammen har været negative men her til morgen og formiddag tester jeg så igen og får to teste der ligner hinanden hvor man kan se en skygge steg. 

Har taget et billed men er ikk sikker på i kan se stregen. Fortæl endelig hva i ser. 

Jeg ser kun en streg
Men krydser fingre for dig.

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Lullaby* skriver:

Jeg ser kun en streg
Men krydser fingre for dig.

Tak  

Anmeld

27. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg kan på det øverste billede godt ane en meget meget svag streg - men det kan måske bare være en skyggestreg..

Hvad med at tage en clear blue digital, den bør kunne give vished ?

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Åh den er svær, synes på en måde godt jeg kan se noget på den nederste, men det er godt nok meget utydelig. hvor langt er du henne hvis det er.
jeg vil anbefalede dig når du nu har taget så mange test og man ikke helt ved hvad ben man skal stå på at du får købt en digigtal test, der får du vished med det samme og ingen nedstirring på en streg
håber den er det

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg kan på det øverste billede godt ane en meget meget svag streg - men det kan måske bare være en skyggestreg..

Hvad med at tage en clear blue digital, den bør kunne give vished ?

Hvis jeg er gravid er det jo ikk særlig meget hcg tror du så godt den kan vise gravid hvis jeg er det?

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Åh den er svær, synes på en måde godt jeg kan se noget på den nederste, men det er godt nok meget utydelig. hvor langt er du henne hvis det er.
jeg vil anbefalede dig når du nu har taget så mange test og man ikke helt ved hvad ben man skal stå på at du får købt en digigtal test, der får du vished med det samme og ingen nedstirring på en streg
håber den er det

Okey. Jeg er i uge 3+5 har jeg lige regnet ud. 

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Okey. Jeg er i uge 3+5 har jeg lige regnet ud. 

Uhh jeg ville købe en digital clearblue så har du vished og den kan sagtens opfange hcg inden testdag også. den koster godt nok lidt mere men det bedre end gå og vente på en tydelig streg

Anmeld

27. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvis jeg er gravid er det jo ikk særlig meget hcg tror du så godt den kan vise gravid hvis jeg er det?

Det er svært at sige, men det kan ikke skade at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.