Reima flyverdragt?(eller andre. erfaring søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

quindelist

Vi har haft en reima i år -og den er superlækker men noget stor i størrelsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

TrineMine86

Vi har haft reima i år og er yderst tilfreds, vi skal bestemt også have en reima næste år  De er store i strørrelsen, Magnus bruger 92 i tøj nu, men hans flyvedragt er kun en str 80 (Dog er den nu også ved at være i den lille side, men han passer den stadig 

Anmeld

28. marts 2013

TrineMine86

Vi har haft reima i år og er yderst tilfreds, vi skal bestemt også have en reima næste år  De er store i strørrelsen, Magnus bruger 92 i tøj nu, men hans flyvedragt er kun en str 80 (Dog er den nu også ved at være i den lille side, men han passer den stadig 

Anmeld

28. marts 2013

TrineMine86

Anmeld

28. marts 2013

Lone Jakobsen

absolut elsker reima, og har kun gode erfaringer med dem.

jeg synes de er store i størrelsen.

her brugte Rasmus en str. 86 både da han var 1½ og 2½ år

Anmeld

28. marts 2013

LinLin

Jeg synes de er lidt store...
Adam havde str 80 sidste vinter, hvor han brugte 86 i bukser og lige var begyndt på 92 i bluser.
I år har han haft str 92 og bruger 92 ibukser og 98 i bluser. Den er stadig rigeligt stor!

Anmeld

28. marts 2013

L&V

Janne T. skriver:

Hej :-)

Er der nogen der har erfaringer med Reima-flyverdragter? Er de gode/dårlige? Små/almindelige/store i størrelsen?

Eller evt. andre mærker i kan anbefale, hvor i også gerne må nævne hvordan de er i størrelsen

Reima er det eneste vi kommer til at købe til laura.. Har aldrig set en flyverdrsgt der er bedre på mit arbejde.. De er brede så luften varmer dem men meget passende ellers i størrelse

Anmeld

28. marts 2013

MyLove E

Janne T. skriver:

støHej :-)

Er der nogen der har erfaringer med Reima-flyverdragter? Er de gode/dårlige? Små/almindelige/store i størrelsen?

Eller evt. andre mærker i kan anbefale, hvor i også gerne må nævne hvordan de er i størrelsen

Hej. Vi har faktisk kun haft reima tec siden størrelse 74..
Den først havde vi fået og så har jeg købt de andre her inde faktisk.
Jeg troede vi skulle ha en 92 fordi han var i tøj i 86. Jeg købte dem sidste år i okt og han kan stadig ikke passe 92. Så godt jeg også købt en i 86 :-):-):-)

Min moster som er DP siger at de børn hun har som har reima tec er dem som ALDRIG våde lige meget hvor meget de har plaske
t rundt...

Men så efter brugte det er kun det vi har haft:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.