Reima flyverdragt?(eller andre. erfaring søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.616 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

StudPsyk

Hej :-)

Er der nogen der har erfaringer med Reima-flyverdragter? Er de gode/dårlige? Små/almindelige/store i størrelsen?

Eller evt. andre mærker i kan anbefale, hvor i også gerne må nævne hvordan de er i størrelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

modesty

Janne T. skriver:

Er der nogen der har erfaringer med Reima-flyverdragter? Er de gode/dårlige? Små/almindelige/store i størrelsen?

Eller evt. andre mærker i kan anbefale, hvor i også gerne må nævne hvordan de er i størrelsen

Jeg har ikke haft en, men har mærket på nogle i en butik og jeg synes de virker meget lækre og af rigtig god kvalitet. Helt klart et af de mærker jeg kommer til at gå efter til næste vinter.

Kan ikke sige noget om størrelsen. 

Anmeld

27. marts 2013

serinasmor

Janne T. skriver:

Vi har været rigtigt glade for flyverdragt fra friends ... Altid varm og tør også i sjap og vandhuller... Vil sige størrelsen er normal for flyverdragter ... Serina har denne vinter haft en str 98 .. hun er lige gået op i str 98 i alm tøj ...

Anmeld

27. marts 2013

StudPsyk

serinasmor skriver:

Vi har været rigtigt glade for flyverdragt fra friends ... Altid varm og tør også i sjap og vandhuller... Vil sige størrelsen er normal for flyverdragter ... Serina har denne vinter haft en str 98 .. hun er lige gået op i str 98 i alm tøj ...

Hvor ligger de prismæssigt?

Årh for snøvsen, jeg ved godt nok ikke om jeg skal satse på 92 eller 98 Hehe!

Anmeld

27. marts 2013

StudPsyk

modesty skriver:

Jeg har ikke haft en, men har mærket på nogle i en butik og jeg synes de virker meget lækre og af rigtig god kvalitet. Helt klart et af de mærker jeg kommer til at gå efter til næste vinter.

Kan ikke sige noget om størrelsen. 

Jeg har også indtryk af, at det er god kvalitet! så er det bare hvordan de er i størrelsen. Hvis de er store i størrelsen, kan jeg nok godt satse på en 92'er

Anmeld

27. marts 2013

serinasmor

Janne T. skriver:

Hvor ligger de prismæssigt?

Årh for snøvsen, jeg ved godt nok ikke om jeg skal satse på 92 eller 98 Hehe!

Vi gav 350 tror jeg i efteråret (tilbud da den kom på hylden) ... Til gengæld mener jeg kun de kan købes i kvickly

Anmeld

27. marts 2013

StudPsyk

serinasmor skriver:

Vi gav 350 tror jeg i efteråret (tilbud da den kom på hylden) ... Til gengæld mener jeg kun de kan købes i kvickly

Jeg tror måske jeg vil gå efter en Reima som primær, og så købe sådan en som ekstra til den tid. En jungle! :-)

Anmeld

27. marts 2013

K&S

Janne T. skriver:

Vi har brugt Mikk-Line flyverdragt begge år og har været super tilfredse  I år legede vi alle 3 i sneen i 1 1/2 time og han var dejlig varm og tør 

Anton havde str. 92 sidste vinter, hvor han fyldte 1 år i august, i år har han haft str. 98 og den har passet fint 

Anmeld

27. marts 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Reima og didrikson hitter stort i den børnehave jeg var i.
Har lige bestilt en didrikson str 98 til Madeleine for tror ikke hendes 92 kan holde hele sæsonen til vinter.

Ellersnhar vi kun haft ej sikke lej og været rigtig glad for den. Dog er den lidt stram i hullet til hånden, så min dp rev noget af elastikken op så hun bedre kunne have vanter på.
Synes størrelsen passer fint. Madeleine er nu 91 høj og jeg kan godt fange en god håndfuld i "skridtet" på hendes dragt

Anmeld

27. marts 2013

NoahEmil

Jeg har brugt reima flere de rigtig gode, varme og holder dem tørre. De er lidt til den store side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.