Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B skriver: Hvilken en autostol (fra 9 kg) vil du anbefale og hvorfor?
Hvilken en autostol (fra 9 kg) vil du anbefale og hvorfor?
Vi har en maxi cosi axiss. Den kan dreje, så man ikke skal bøje sig ind i bilen for at få barnet ud. Vi købte den over nettet i England og sparede rigtig mange penge.
Noahmor skriver: Vi har en maxi cosi axiss. Den kan dreje, så man ikke skal bøje sig ind i bilen for at få barnet ud. Vi købte den over nettet i England og sparede rigtig mange penge.
Mutti2B skriver: Må jeg spørge hvad I gav for den og hvilken hjemmeside
Må jeg spørge hvad I gav for den og hvilken hjemmeside
Jeg prøvede lige at kigge, for kunne ikke helt huske, hvad hjemmesiden hed. Men jeg kan ikke finde den. Mener nemlig at det stod på dansk på hjemmesiden. vi gav omkring 1400 kr med levering.
Månsson skriver: Vi har en rømer trifix den er super.. jeg ville læse tests og se hvad der betyder noget for jer.. også vil jeg klart sige i skal købe en 9-18kg da 9-36 ikke er nær så sikre
Vi har en rømer trifix den er super.. jeg ville læse tests og se hvad der betyder noget for jer.. også vil jeg klart sige i skal købe en 9-18kg da 9-36 ikke er nær så sikre
Mutti2B skriver: Ja hellere udskifte den noget oftere så kiloene passer . Jeg synes bare de tests er forvirrende
Ja hellere udskifte den noget oftere så kiloene passer . Jeg synes bare de tests er forvirrende
helt klart maxi cosi axiss....
vi gav 1500 for den i ønskebørn...
vi ville have haft den i rød,, men kunne spare 700kr på at tage den i sort.. så JA TAK..
jeg har en kiddy guardian pro 9-36 kg de har den tit på tilbud i bilka, i forhold til hvad den koster på nettet Jeg er bare super glad for den, den er nem at sætte ind og nem at indstille og så syntes jeg den er flot
LilleLene skriver: jeg har en kiddy guardian pro 9-36 kg de har den tit på tilbud i bilka, i forhold til hvad den koster på nettet Jeg er bare super glad for den, den er nem at sætte ind og nem at indstille og så syntes jeg den er flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128