Hvad størrelse bruger jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

lilledittemor

Ej! Jeg synes at det lyder helt vildt med de størrelser!
Enten er jeres børn meget små - eller min datter stor.

Hun er 15 måneder og en str 86..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

nattergalen

Ditte_Marie skriver:

Tænker det samme Ditte Marie.. Min er 10 mdr og bruger str 80..vil ikke vide hvad han skal i som 2 årig

Anmeld

27. marts 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Hvad størrelse bruger jeres børn på lige omkring de 2 år.

Elias bruger 86 og vi skal ikke sådan lige nu på i 92. Måske snart i bluser men slet ikke i bukser. De skal snart løsnes lidt i elastiken.. men ikke meget ( de er strammet HELT ind)..

Hvad bruger jeres??

Elias er jo som du ved lige fyldt 3 år i januar og han bruger str. 92 i tøj (dog er bukserne tit lidt for store til ham omkring livet, så godt han holder meget af slap-bukser hvor der er snore i og vejer 13.3 kg. 

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

Hvad størrelse bruger jeres børn på lige omkring de 2 år.

Elias bruger 86 og vi skal ikke sådan lige nu på i 92. Måske snart i bluser men slet ikke i bukser. De skal snart løsnes lidt i elastiken.. men ikke meget ( de er strammet HELT ind)..

Hvad bruger jeres??

Vores dreng er stor af sin alder og meget lang især i benene. Han bruger 92 i nogle ting men 98 i de fleste, han ligger dog dumt i midten af de to, så 92 stumper i benene mens 98 er for lange og må amøbes op og bruge bælte til nogle bukser han er 26 mdr  Til dommer får han dog lov at bruge str 92 shortsne fra sidste år da de finit kan passe og ikke gør noget de er en anelse  kortere end sidste år  

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

Min datter bliver 1 år om 2 uger og bruger str 80, og når garanteret også de 86 inden 15 mdr, hvilket min søn også gjorde. Han er 26 mdr nu og bruger str 92 og 98, de fleste 92 er ved at være for små og stumper i benene, og er lidt små i bluserne, men bluser i 98 passer men nogle skal amøbes lidt op i ærmerne,mens bukserne i 98 går fra at passe men være til stor side og til at skulle amøbes op og supplere med bælte han ligger meget dumt pt mellem de to str, men retter sig næste gang han lige vækst hopper   Daniel passer næsten tøj med min fætter som er et år ældre end Daniel

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

nattergalen skriver:

Tænker det samme Ditte Marie.. Min er 10 mdr og bruger str 80..vil ikke vide hvad han skal i som 2 årig

Se mit svar til DitteMarie

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

nattergalen skriver:

Se mit svar til DitteMarie

Anmeld

27. marts 2013

lycly

Tauf skriver:

Det er da ikke meget mere en Elias:-)

Nej, nogle af hendes bukser skal også smøjes op og det skal ærmer også. Men hun er heller ikke helt gået fra 86 til 92 endnu

Anmeld

27. marts 2013

lilledittemor

Maja84 skriver:

Min datter bliver 1 år om 2 uger og bruger str 80, og når garanteret også de 86 inden 15 mdr, hvilket min søn også gjorde. Han er 26 mdr nu og bruger str 92 og 98, de fleste 92 er ved at være for små og stumper i benene, og er lidt små i bluserne, men bluser i 98 passer men nogle skal amøbes lidt op i ærmerne,mens bukserne i 98 går fra at passe men være til stor side og til at skulle amøbes op og supplere med bælte han ligger meget dumt pt mellem de to str, men retter sig næste gang han lige vækst hopper   Daniel passer næsten tøj med min fætter som er et år ældre end Daniel

Okay

Blev helt nervøs for at Bella er kæmpe
hun har også tøj i str 92 som hun kan passe

Anmeld

27. marts 2013

MetteT

Christian blev 2 den 18. Marts og han er lige hoppet op i 92..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.