Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Hvad størrelse bruger jeres børn på lige omkring de 2 år.Elias bruger 86 og vi skal ikke sådan lige nu på i 92. Måske snart i bluser men slet ikke i bukser. De skal snart løsnes lidt i elastiken.. men ikke meget ( de er strammet HELT ind)..Hvad bruger jeres??
Hvad størrelse bruger jeres børn på lige omkring de 2 år.Elias bruger 86 og vi skal ikke sådan lige nu på i 92. Måske snart i bluser men slet ikke i bukser. De skal snart løsnes lidt i elastiken.. men ikke meget ( de er strammet HELT ind)..Hvad bruger jeres??
Min søn som bliver 2 til maj - som din søn - er i størrelse 92. Enkelte trøjer i str 86 kan han stadig passe.
Vh. Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Min søn som bliver 2 til maj - som din søn - er i størrelse 92. Enkelte trøjer i str 86 kan han stadig passe. Vh. Louise
Tauf skriver: De er da meget tæt på hinanden kun 3 dagHvor høj er han?
De er da meget tæt på hinanden kun 3 dagHvor høj er han?
Åhhh ved det faktisk ikke, men ved at han vejer 13,5 kg Kan måle ham i morgen, hvis det skal være Jeg tror han er i den "høje" ende, uden at vide det med sikkerhed.
Mamalou skriver: Åhhh ved det faktisk ikke, men ved at han vejer 13,5 kg Kan måle ham i morgen, hvis det skal være Jeg tror han er i den "høje" ende, uden at vide det med sikkerhed.
Tauf skriver: Ok jamen så vejer han også 2.5 kg mere end Elias:-) Det er jo meget i den størrelse
Ok jamen så vejer han også 2.5 kg mere end Elias:-) Det er jo meget i den størrelse
Ja det gør det Villads er faktisk på størrelse med to af tøserne i dagplejen som er to og tre år. Så han er nok en lidt stor dreng og sådan har det været siden han kom til verden
Jeg synes ikke han vokser så hurtigt længere. Str 86 har han været i lang tid. Er det også sådan hos jer?
Lilje blev 2 i november (efter termin december) og er lige hoppet op i en str 92. Hun har altid været lille, og passet størrelserne meget længe... Og noget str 92 er stadig lidt for stort til hende, men det er altså ikke kønt med bukser og bluser som stumper i alle ender heller
86, men begyndte så småt i 92 - dog kun fordi hun er høj for hun r meget spinkel og kunne ikke så godt kjoler bukserne oppe
Isabella på 2,5 år bruger stort set kun 92 nu - hun kan stadig få numsen i noget 86, men det varer ikke længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128