Hm søskendevogn??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

(august)

Vi har 17mdr mellem vores og har først nu da den lille er blevet 1 år købt en søskendevogn, da det er rart at kunne være ene om dem. Vi har købt en City select hvor man også kan få babyindsats til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har en Phil and Teds Promenade
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13917

Der er 2 år og 10 måneder mellem mine piger.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

29. marts 2013

annec

Andre? :-)

Anmeld

29. marts 2013

StudPsyk

annec skriver:

Andre? :-)

Ja, vi har netop anskaffet en Babyjogger City Mini GT tvillingevogn og tilkøbt barnevognskasse. http://budgetmor.blogspot.dk/2013/03/det-nyeste-medlem-af-familien.html

Den er vildt lækker! Siderne er adskilt, så de ikke sidder og piller hinanden i ansigtet, og de kan ligges ned individuelt, de to sider. Barnevognskassen kan klikkes af og på og tages med rundt præcis som en lift, og kan i øvrigt sagtens stå i en almindelig barnevogn som lift, hvis man kun er afsted med den mindste. Så er den dødnem at klappe sammen, køre rundt med, har justerbart styr, smart lysemekanisme til hjulene, god opbevaringsplads.. Ja, jeg kan ikke få armene ned, og venter bare på lillebror kommer ud, så vi kan trille afsted! Der bliver 18 mdr mellem vores

Anmeld

29. marts 2013

GitteC78

Vi har faktisk lige solgt vores søskendevogn, vi havde en Carena double swing. Der er 17 mdr mellem mine børn. Vi var rigtigt glade for den. Vi købte en lift til den yngste, som vi brugte fra nyfødt til ca 6 mdr og derefter en sovepose i klapvognsdelen .

Super vogn til billige penge. Vognen koster 2700 kr plus 600 kr for liften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.