Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige hentet en søskendevogn idag... Caroline er fra april '11, lillebror er fra januar '13, så det bliver de der knap 21 måneder imellem dem... Jeg kan ikke lige huske hvad den hedder, men kan skrive det imorgen:-)
annec skriver: Jeg har jo en dreng fra august 11' og venter en dreng mere her d. 18/6 så der blir omkring 22 måneder mellem dem. Vil i købe en søskende vogn, hvis det var jer? :-) og hvis ja, hvilken?
Jeg har jo en dreng fra august 11' og venter en dreng mere her d. 18/6 så der blir omkring 22 måneder mellem dem. Vil i købe en søskende vogn, hvis det var jer? :-) og hvis ja, hvilken?
Jeg har været glad for vores, der er 10,5 måned mellem drengene og har brugt den til lange skovture samt udflugter
Jeg har en Brio Duette til dagplejebørnene. De helt små kan ligge ned i en kørepose og benstøtten kan slås helt op. Den er let at køre med.
Der kan monteres barnevognsseler i og stoffet mellem benene kan lægges ned.
Fås hos Babysam
Baby'este hilsner fra
Helle
Mor til 4 og dagplejer
www.slangerupdagpleje.dk
Hvem? skriver: Jeg har været glad for vores, der er 10,5 måned mellem drengene og har brugt den til lange skovture samt udflugter
Og tillykke med baby
birthee skriver: Jeg har lige hentet en søskendevogn idag... Caroline er fra april '11, lillebror er fra januar '13, så det bliver de der knap 21 måneder imellem dem... Jeg kan ikke lige huske hvad den hedder, men kan skrive det imorgen:-)
BABYPIGEnr4 skriver: Og tillykke med baby
BABYPIGEnr4 skriver: Jeg har en Brio Duette til dagplejebørnene. De helt små kan ligge ned i en kørepose og benstøtten kan slås helt op. Den er let at køre med. Der kan monteres barnevognsseler i og stoffet mellem benene kan lægges ned. Fås hos Babysam Baby'este hilsner fra Helle Mor til 4 og dagplejer www.slangerupdagpleje.dk
annec skriver: Den ser os god ud :-) Jeg tænker bare mere en som også er god at sove i, i længere tid måske. :-) har kikket lidt på den fra Emmaljunga. Har barnevogn og klapvogn i Emmaljunga i forvejen
Den ser os god ud :-) Jeg tænker bare mere en som også er god at sove i, i længere tid måske. :-) har kikket lidt på den fra Emmaljunga. Har barnevogn og klapvogn i Emmaljunga i forvejen
OK. Jeg har brugt en Brio sovepose til en og en kørepose til nr. to i denne Brio Duette. Det er der plads til. Jeg kender ikke Emmaljungas.
Baby'este hilsner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128