Madras, topmadras, rullemadras?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

BABYPIGEnr4

Svenne skriver:

Hjælp piger!

Jeg sidder lige og kigger på nye madrasser til henholdsvis tremmeseng og juniorseng.

Nu kommer jeg så pludselig til at tænke på, om børn også skal sove på en topmadras og rullemadras ovenpå selve madrassen?
Gør jeres børn det?

På forhånd tak.

Topmadras er ikke nødvendigt, men et rullemadras er en god ide, så der ikke tisses igennem ned på madrassen. Jeg brugte kun tisseunderlag med plast til den store. De kan ikke ånde igennem det eller komme af med varmen, så heller vaske rullemadrassen og have en ekstra klar ved uheld

Baby'este hilsner

Helle

Mor til 4 og dagplejer

www.slangerupdagpleje.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Svenne

BABYPIGEnr4 skriver:

Topmadras er ikke nødvendigt, men et rullemadras er en god ide, så der ikke tisses igennem ned på madrassen. Jeg brugte kun tisseunderlag med plast til den store. De kan ikke ånde igennem det eller komme af med varmen, så heller vaske rullemadrassen og have en ekstra klar ved uheld

Baby'este hilsner

Helle

Mor til 4 og dagplejer

www.slangerupdagpleje.dk

Okay, tak for svar.

Men de der lagenunderlag, man kan købe i Babysam f.eks. er ikke af plast. Dem påstår de hvert fald, de sagtens kan ånde i gennem.

Men det kunne være, jeg skulle overveje at anskaffe et par rullemadrasser i stedet for.

Anmeld

27. marts 2013

BABYPIGEnr4

Svenne skriver:

Okay, tak for svar.

Men de der lagenunderlag, man kan købe i Babysam f.eks. er ikke af plast. Dem påstår de hvert fald, de sagtens kan ånde i gennem.

Men det kunne være, jeg skulle overveje at anskaffe et par rullemadrasser i stedet for.

Ok. Jeg har købt rullemadrasser i Jysk. De har tit nogle fine tilbud.

KH Helle

Anmeld

27. marts 2013

Svenne

BABYPIGEnr4 skriver:

Ok. Jeg har købt rullemadrasser i Jysk. De har tit nogle fine tilbud.

KH Helle

Super, tak! Det vil jeg holde øje med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.