Madras, topmadras, rullemadras?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.271 visninger
13 svar
3 synes godt om
26. marts 2013

Svenne

Hjælp piger!

Jeg sidder lige og kigger på nye madrasser til henholdsvis tremmeseng og juniorseng.

Nu kommer jeg så pludselig til at tænke på, om børn også skal sove på en topmadras og rullemadras ovenpå selve madrassen?
Gør jeres børn det?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Francisca

Svenne skriver:

Hjælp piger!

Jeg sidder lige og kigger på nye madrasser til henholdsvis tremmeseng og juniorseng.

Nu kommer jeg så pludselig til at tænke på, om børn også skal sove på en topmadras og rullemadras ovenpå selve madrassen?
Gør jeres børn det?

På forhånd tak.

Nej det gør vores datter ikke . 

Hun har den madras som hører til kili sengen fra Sebra

Anmeld

26. marts 2013

Svenne

Francisca skriver:

Nej det gør vores datter ikke . 

Hun har den madras som hører til kili sengen fra Sebra

Okay, tak for svar.

Min søn har heller ikke gjort det indtil nu hvert fald.

Anmeld

26. marts 2013

modesty

Svenne skriver:

Hjælp piger!

Gør jeres børn det?

På forhånd tak.

Nej.  Det gør vi heller ikke selv.

Anmeld

26. marts 2013

lycly

Min datter sover hverken med top madras eller rullemadras. Har bare investeret i en god madras i stedet Synes mest en topmadras er nødvendig hvis man har en gammel seng på fjedre som ikke er behagelige at ligge på og rullemadras beskytter jo bare madrassen, og der bruger vi tisselagen. Kunne nok godt finde på at bruge rullemadras når hun skal i en rigtig seng

Anmeld

26. marts 2013

Svenne

LuLy skriver:

Min datter sover hverken med top madras eller rullemadras. Har bare investeret i en god madras i stedet Synes mest en topmadras er nødvendig hvis man har en gammel seng på fjedre som ikke er behagelige at ligge på og rullemadras beskytter jo bare madrassen, og der bruger vi tisselagen. Kunne nok godt finde på at bruge rullemadras når hun skal i en rigtig seng

Okay, tak for svar.
Så er det jo ikke bare mig.

Jeg er ret sikker på, at de skal have en Temprakon madras begge to - og så burde det nok heller ikke være nødvendigt med topmadras. Og tisselagen bruger vi også

Anmeld

26. marts 2013

lycly

Svenne skriver:

Okay, tak for svar.
Så er det jo ikke bare mig.

Jeg er ret sikker på, at de skal have en Temprakon madras begge to - og så burde det nok heller ikke være nødvendigt med topmadras. Og tisselagen bruger vi også

Nej så tror jeg altså en top madras er overflødig og hvis I bruger tisselagen så er der jo heller ingen grund til at bruge rullemadras, så synes da I skal spare jer for de ekstra penge

Anmeld

26. marts 2013

Svenne

LuLy skriver:

Nej så tror jeg altså en top madras er overflødig og hvis I bruger tisselagen så er der jo heller ingen grund til at bruge rullemadras, så synes da I skal spare jer for de ekstra penge

Det lyder godt..
Det er altid rart lige at høre, hvordan andre gør

Tak for hjælpen.

Anmeld

26. marts 2013

ano14316

Svenne skriver:

Hjælp piger!

Gør jeres børn det?

På forhånd tak.

ikke her, men har købt en madras med et kraftigt overttræk der kan smides i vaskemaskinen, så har den stadig alle de gode egenskaber , som man ellers mister ved at smide et tisselagen på..

Anmeld

26. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi en tynd rullemadras ovenpå thea's madras. Syntes det er mere hygianigsk i forhold til hvis der skete uheld, da hun var mindre! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.