hvad står jeres aftens mad på den næste uge eller måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

B&J

KittyCatta skriver:

Det er netop også min hæmsko, men vil så gerne prøve den rigtige version. Når jeg sidder og kigger billeder og instruktioner på Grill Guru ser det godt nok besværligt ud 

det kan jeg godt forstå tror det får en helt anden smag men syntes nu det er mums.... men ja en dag skal man da prøve det i grillen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

B&J

Maja88 skriver:

Mirale whip eller lignende blandes med hakkede forårsløg..

Smøres på en tortillia pandekage..

Iceberg eller anden blad salat i. Tomat ovenpå og tilsidst en skive bacon.. rulles sammen og voila...

elsker dem

uhhh det lyder også bare super super godt da

Anmeld

26. marts 2013

Maja88

B&J skriver:

uhhh det lyder også bare super super godt da

Det lyder ikke af meget.. men det smager af sååå meget

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Maja88 skriver:

Det lyder ikke af meget.. men det smager af sååå meget

jaaa fordi der skal nogle gode ting i så tror bestemt det smager super godt jeg er lige glad med hvad der er i men så længe man kan smage de forskellige ting og det smager af noget og det er super godt så er det jo fantastisk

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

B&J skriver:

det med mørbraden er så længe siden her..... og det er super godt

Osso buco - langtidsstegt i ovnen i 3,5 timer Uhhh opskrift

og mange mange tak

Det er super nemt og kræver ikke det helt store udover osso buco'en

Der skal snittes lidt i kanten, så osso bucoen ikke bøjer når det kommer på panden. Osso buco brunes af på panden med salt og peber og lægges i et ildfastfad sammen med porrer, gulerødder og løg (snittet fint). Panden koges af i vand med en boullionterning, fløde og kulør. Sovsen jævnes godt og hældes over. Sættes i ovnen i ca. 3,5 time ved 160 grader. Der skal være godt med sovs i fadet. 

Serveres med kartofler

GUF!

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Mamalou skriver:

Det er super nemt og kræver ikke det helt store udover osso buco'en

Der skal snittes lidt i kanten, så osso bucoen ikke bøjer når det kommer på panden. Osso buco brunes af på panden med salt og peber og lægges i et ildfastfad sammen med porrer, gulerødder og løg (snittet fint). Panden koges af i vand med en boullionterning, fløde og kulør. Sovsen jævnes godt og hældes over. Sættes i ovnen i ca. 3,5 time ved 160 grader. Der skal være godt med sovs i fadet. 

Serveres med kartofler

GUF!

wow hvor lyder det bare super godt ud MUMS altså... hvad jævner du sovsen med????

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

B&J skriver:

wow hvor lyder det bare super godt ud MUMS altså... hvad jævner du sovsen med????

Jeg ryster lidt mel ud i koldt vand. Du kan også bruge marizena

Opskriften er lidt på slum, men den skulle være til at gå til. Det er vigtigt at der er væde ved kødet under vejs, så man skal lige holde lidt øje ind i mellem.

Anmeld

27. marts 2013

B&J

Mamalou skriver:

Jeg ryster lidt mel ud i koldt vand. Du kan også bruge marizena

Opskriften er lidt på slum, men den skulle være til at gå til. Det er vigtigt at der er væde ved kødet under vejs, så man skal lige holde lidt øje ind i mellem.

Mange Tak.... det skal bare prøves en dag for kødet bliver jo som smør der smelter på tungen MUMS

Anmeld

27. marts 2013

Maja_4000

Mandag: lasagnette
Tirsdag: tunneller med kartofler
Onsdag: tager i sommerhus, rester af lasagnette
Torsdag: noget på grill
Fredag: noget på grill
Lørdag: noget på grill
Søndag: noget på grill
Mandag: nem mad, kommer hjem fra sommerhus.. Måske pizza/burger udefra

Vi har ikke planlagt HVAD vi skal grille .. Det bliver hvad vi lige falder over i supermarkedet

Anmeld

27. marts 2013

B&J

Maja_4000 skriver:

Mandag: lasagnette
Tirsdag: tunneller med kartofler
Onsdag: tager i sommerhus, rester af lasagnette
Torsdag: noget på grill
Fredag: noget på grill
Lørdag: noget på grill
Søndag: noget på grill
Mandag: nem mad, kommer hjem fra sommerhus.. Måske pizza/burger udefra

Vi har ikke planlagt HVAD vi skal grille .. Det bliver hvad vi lige falder over i supermarkedet

MUMS det lyder såååå lækkert med grillen glæder mig til der bliver mere varmt så vi kan grille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.