hvad står jeres aftens mad på den næste uge eller måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

bøllen

B&J skriver:

ja når man laver sine egen boller det er 100% beder det er så godt..

og ja mexicansk lasagne er super MUMS

Skide godt profil billede nå side spring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

B&J

nielsen80 skriver:

Har er hvad vi har planlagt:

- Kylling korma med grønsager og ris(mad til to dage)
- hønsekødssuppe
- Kyllingsalat(kødet kommer fra suppen)
- pitabrød med tun
- Græske frikadeller og bulgursalat(ekstra frikadeller til pålæg)
- Gryderet med skært oksekød, rødvin, gulerødder, porre, champignon, løg, timian og laurbærblade(langtidkogt) med pastinakmos og søde kartofler(igen mad til to dage)

Alle retter laves i weekenden, fryses ned(på nær kylling salat), så der er minimum arbejde i løbet af ugen. Så behøver man heller ikke at få det samme to dage i træk

ej hvor smart så er der nemt aftensmad

Anmeld

26. marts 2013

B&J

bøllen skriver:

Skide godt profil billede nå side spring

Taaak søde

Anmeld

26. marts 2013

Victoria2013

B&J skriver:

taak vi snupper lige den med laks

hvordan laver i fish and chips???

Mange mange tak

Det var meget nem mad, var træt af at se på de par lakse"portioner" i fryseren og så havde vi også noget grønt... op på en pande med begge dele og lidt krydderier

Har ikke rigtig lavet fish&chips før, men forestiller mig det er noget med at jeg panerer fisken (sikkert noget rødspætte, tror jeg) og pandesteger den og så laver en gang grove hjemmelavede kartoffel-fritter i ovnen... eller måske roder jeg mig ud i at lave noget rigtig beignetdej til fisken for en gangs skyld, så det virker mere "rigtigt". Jeg er ledig så jeg har jo tid nok til at kaste mig ud i sådanne foretagener så skal jeg bare have fundet på noget grønt som passer til...

Anmeld

26. marts 2013

nielsen80

B&J skriver:

ej hvor smart så er der nemt aftensmad

Nemlig, så er der også mindre risiko for man ryger i fastfood fælden, hvis man får travlt eller mangler overskud en dag

Anmeld

26. marts 2013

bøllen

B&J skriver:

Taaak søde

Anmeld

26. marts 2013

B&J

nielsen80 skriver:

Nemlig, så er der også mindre risiko for man ryger i fastfood fælden, hvis man får travlt eller mangler overskud en dag

nemlig også der for vi laver madplan i en helt månede fordi så ryger vi ikke i den fælde og 1gang om måneden hedder det pizza ude fra   det vil daniel så gerne have

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Kia2013 skriver:

Det var meget nem mad, var træt af at se på de par lakse"portioner" i fryseren og så havde vi også noget grønt... op på en pande med begge dele og lidt krydderier

Har ikke rigtig lavet fish&chips før, men forestiller mig det er noget med at jeg panerer fisken (sikkert noget rødspætte, tror jeg) og pandesteger den og så laver en gang grove hjemmelavede kartoffel-fritter i ovnen... eller måske roder jeg mig ud i at lave noget rigtig beignetdej til fisken for en gangs skyld, så det virker mere "rigtigt". Jeg er ledig så jeg har jo tid nok til at kaste mig ud i sådanne foretagener så skal jeg bare have fundet på noget grønt som passer til...

jaaa nemlig og det kræver en del lige at prøve det første gang hihihhi

Anmeld

26. marts 2013

KittyCatta

Mandag: Mexicansk lasagne med grøn salat

Tirsdag: Rugbrød

Onsdag: Entrecote med ovnstegte bådekartofler, tomatsalat og bønner, samt god rødvin 

Torsdag: Pastasalat med kylling

Fredag: Pulled Pork

Lørdag: Afslapningsmad (evt. McD, Burger King osv.) 

Søndag: Rester af Pulled Pork

Anmeld

26. marts 2013

B&J

KittyCatta skriver:

Mandag: Mexicansk lasagne med grøn salat

Tirsdag: Rugbrød

Onsdag: Entrecote med ovnstegte bådekartofler, tomatsalat og bønner, samt god rødvin 

Torsdag: Pastasalat med kylling

Fredag: Pulled Pork

Lørdag: Afslapningsmad (evt. McD, Burger King osv.) 

Søndag: Rester af Pulled Pork

pulled pork er sååååå godt vi har en  der venter i fryser en

entrecote, det skal da på for det er da 100år siden vi har fået det og det er jo så godt

taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.