Menne skriver:
Hej... Weee jeg er gravid... Men jeg er også overvægtig (BMI 33) - og det giver mig nogle bekymringer. Jeg er kun i uge 5, så det er helt nyt.. Er der nogle andre overvægtige som kan give mig nogle gode råd med på vejen? Jeg er selvfølgelig bange for at tage meget på, bange for at barnet kan lide last og bange for at jeg aldrig kommer til at se rigtig gravid ud..
Tillykke med graviditeten

jeg er selv overvægtig og gravid. jeg er i dag 12+0 med tvillinger og har taget hele 7 kg på

jeg har været utroligt flov over det, og haft så dårlig samvittighed over at spise noget.. men altså jeg tror på at man skal prøve at have det godt og acceptere at man nok har trang til andre madvarer end normalt. barnet lider kun overlast hvis du får graviditets sukkersyge, og det kan må altså godt få selv om man er en streg i luften
jeg gør det at jeg spiser hvad jeg har lyst til, jeg tænker dog på hvad der er skadelig osv.
jeg synes du skal nyde din graviditet, spise hvad du synes er passende og hvis du kan få det presset ind i hverdagen, så tag en lille gåtur
Anmeld